امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

گزارش تصویری به همراه مشخصات گوشی فوق العاده Nokia N8

  1. شاهکار خود را به صورت HD ضبط کنید

    شاهکارهای واضح خود را ضبط، تدوین و تکمیل کرده و سپس آنها را با همه دنیا به اشتراک بگذارید. افزودن موسیقی، عکس، متن و جلوه های ویژه - همه و همه از طریق گوشی. با استفاده از حسگر 12 مگاپیکسلی بزرگ و لنز کارل زایس، شما می توانید تصاویر فوق العاده ای ضبط کنید. فلاش زنون به شما امکان
    می دهد که حتی در شرایط کم نور عکس های خوبی بگیرید.

     
  2. به سینمای خانگی خود متصل شوید

    Nokia N8 دارای یک اتصال HDMI است که شما می توانید از طریق آن تصاویر، فیلم ها و موسیقی خود را بر روی تلویزیون یا پروژکتور سازگار پخش کنید. از وضوح 720p دیجیتال با کیفیت لذت ببرید. این گوشی همچنین از کیفیت فوق العاده فناوری *Dolby Digital Plus - سازگار با سیستمهای سینمای خانگی - بهره می برد تا شما بتوانید فیلم ها را با کیفیت واقعی آنها تماشا کنید.

    فناوری *Dolby Digital Plus. Dolby علامت تجاری ثبت شده Dolby Laboratories است.

  1. آن را شخصی کنید

    گوشی خود را با افزودن اسباب مورد علاقه خود، شخصی سازی کنید. نه تنها یکی بلکه سه صفحه خانگی زنده - از یکی برای کار و از دومی برای سرگرمی استفاده کرده و تصویر مورد علاقه خود را به عنوان پس زمینه صفحه خانگی دیگر استفاده کنید. با یک اشاره ساده بین صفحات خانگی جابجا شوید. اسباب بیشتری را از Ovi Store دانلود کنید.

  2. دانلود هزاران فرصت

    Nokia N8 خود را به ابزاری جهت نمایش، سرگرمی و خلاقیت تبدیل کنید. در Ovi Store شما هزاران برنامه متنوع را برای به روز رسانی و ارتقای پیوسته گوشی خود، خواهید یافت. برنامه، بازی و فیلم دانلود کنید. امکانات افزایش جذابیت، عملکرد و سرگرم کنندگی گوشی شما، بی پایان است.

  3. National Geographic در جیب شما

    Nokia N8 با WebTV در صورت درخواست. به کانالهای تلویزیونی مورد علاقه خود، نظیر CNN و National Geographic، دسترسی پیدا کرده و بر روی صندلی راحت اتوبوس آنها را از طریق گوشی خود تماشا کنید. برای دیدن سایر کانالهای WebTV، به Ovi Store مراجعه کنید.

  4. مسیریابی. به صورت رایگان برای همیشه.

    مسیریابی به کمک صدا در هر کجای دنیا. کاملاً رایگان. کافی است جایی را که قصد دارید بروید انتخاب کنید تا Ovi Maps با راهنمایی صوتی نحوه رسیدن شما را به آنجا به صورت گام به گام توضیح دهد. چه با اتومبیل و چه پیاده.

  5. پنجاه ساعت پخش موسیقی.

    شما می توانید آلبومهای مورد علاقه خود را به آسانی مرور کنید تا بار دیگر آثار هنری موجود در آلبوم شما را به هیجان بیاورد. مجموعه ضبط شده خود را به مدت بیش از 50 ساعت دوباره تجربه کنید.

  6. چیزهای خوب را بهتر کنید

    با هدست بلوتوث BH-608 مسیریابی صوتی نقشه های Ovi را خیلی واضح بشنوید. ویا با هدست بلوتوث استریو BH-905 مجهز به ۸ میکروفون به منظور از بین بردن ۹۹٪ صداهای اضافه محیط با لذت پرواز کنید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد