امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

نحوه‌ی دریافت سرویس خدمات غیرحضوری همراه اول اعلام شد

http://www.3noqte.com/main/images/stories/ali/Hamraheaval.png


مشترکان همراه اول از این پس می‌توانند با دریافت سرویس خدمات غیرحضوری نسبت به دریافت ریزمکالمه خود به صورت غیرحضوری و مراجعه به سایت شرکت ارتباطات سیار ایران به آدرس www.mci.ir اقدام کنند.

مشترکان همراه اول علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر هشتگانه می‌توانند در بخش خدمات غیرحضوری درخواست داده تا اطلاعات ریزمکالمه از طریق ایمیل برایشان ارسال ‌شود.

مشترک همراه اول برای استفاده از این سرویس باید عضو سیستم E-care شود؛ هزینه‌ دریافت ریزمکالمه به صورت اینترنتی 300 تومان است که در قبض دوره بعدی مشترکان محاسبه خواهد ‌شد.


بقیه در ادامه مطلب  . . .   .



مشترکان برای استفاده از سرویس خدمات غیرحضوری e-care باید به پورتال شرکت ارتباطات سیار ایران مراجعه و درخواست خود را در بخش‌ خدمات غیرحضوری ارائه دهد؛ پس از آنکه فرم اولیه از طریق ایمیل ارسال شد، بعد از تکمیل و تایید این فرم، کد پی‌گیری برای مشترک ارسال می‌شود که مشترک باید پس از آن برای احراز هویت به یکی از ادارات هشت‌گانه دولتی شرکت ارتباطات سیار ایران مراجعه ‌کند.
پس از آن پرینت فرم تکمیل شده برای تایید به مشترک ارائه می‌شود و بعد از تایید و احراز هویت سرویس فعال شده و نام کاربری و کلمه عبور بعد از 24 ساعت برای ایمیل فرد ارسال می‌شود.

در این روند حتما باید مالک سیم‌کارت برای عضویت اقدام کرده و به ادرات هشتگانه دولتی مراجعه کند؛ تعرفه سرویس‌های دریافتی از طریق E-care براساس تعرفه‌های مصوب انجام خواهد شد.

درصورت تغییر مالکیت تلفن همراه، شرکت ارتباطات سیار ایران از ادامه ارائه خدمات به مشترک سابق خودداری می کند. مالک جدید می تواند درصورت تمایل مجددا درخواست خدمات را برای خود انجام دهد.

حضور مالک یا وکیل قانونی درباره اشخاص حقیقی و مدیر عامل یا نماینده تام الاختیار با ارائه معرفی نامه در مورد اشخاص حقوقی به هنگام تکمیل فرم درخواست درواحد اجرایی الزامیست. ریزمکالمات 3 دوره آخر صورتحسابگیری قابل ارائه است.

درصورت سوءاستفاده مشترک از اطلاعات و خدمات ارائه شده، شرکت نسبت به قطع خدمات اقدام و حسب مورد با متخلف برخورد قانونی خواهد شد.

کلیه مسئولیتهای ناشی از رویت و دسترسی اشخاص دیگر به اطلاعات تلفن همراه اعلام شده به عهده مشترک خواهد بود و کلیه سرویس‌ها و اطلاعات درخواستی مشترک بر اساس زمانبندی ارائه شده به صورت آنلاین و یا آفلاین ارائه می‌شود.

خدمات غیرحضوری دیگری که از طریق سایت شرکت ارتباطات سیار قابل دسترسی است شامل سامانه اطلاع رسانی گویا IVR، پیامک صورت حساب، فروش کارت شارژ، ثبت‌نام سیم‌کارت دائمی، ثبت‌نام سیم‌کارت اعتباری و پرداخت غیرحضوری است.

اما مشترکانی که می‌خواهند ریز مکالماتشان را به صورت حضوری دریافت کنند، می‌توانند به یکی از ادارات هشت‌گانه دولتی شرکت ارتباطات سیار ایران یا به بخش امور مشترکین مراکز تلفن ثابت مراجعه و با ارائه مدارک مورد نیاز ریزمکالمات خود را دریافت کنند.

طبق اعلام شرکت ارتباطات سیار مشترک، متصالح یا وکیل قانونی تلفن همراه شخصا می‌تواند با ارائه مدارک مورد نیاز در یکی از ادارات مشترکین دولتی حاضر شده و نسبت به دریافت ریز مکالمات اقدام کند.

مدارک مورد نیاز شامل اصل شناسنامه تلفن همراه، اصل وکالتنامه‌ها (در صورت وجود)، اصل کارت شناسائی معتبر مالک، متصالح یا وکیل قانونی (شناسنامه، گواهینامه، گذرنامه، کارت ملی) و اصل کارت شناسائی معتبر نماینده، معرفی نامه با امضاء بالاترین مقام مسوول و ممهور به مهر سازمان مربوطه (درصورتیکه درخواست کننده شخصیت حقوقی داشته باشد).

گفتنی است ریز مکالمات به وکیل قانونی صرفا از تاریخ وکالتنامه قابل ارائه خواهد بود (مگر در مواردی که دوره مورد نظر صراحتا در وکالتنامه درج شده باشد).

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد