امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

حذف و نابود سازی جاسوس افزار ها با Spyware Doctor 7.0

http://www.spywaredoctor-2010.net/photos/spywaredoctor.jpg


بر اساس گزارشی از شرکت مایکروسافت، جاسوس افزارها دلیل اصلی از کار افتادن یک سوم کامپیوتر های جهان، در طول سال گذشته  بوده اند. از آن جا که این مسئله بسیار جدید و هنوز هم در حال تحول و گسترش است، بسیاری از کاربران کامپیوتر ها، هنوز جاسوس افزارها را نمی شناسند به طوری که اکثر جاسوس افزارها بر اثر بی احتیاطی و یا بی اطلاعی کاربران به سیستم ها نفوذ کرده و به جمع آوری و ارسال اطلاعات شخصی آنها به هکر ها می پردازند. برخلاف ویروس ها که اغلب به صورت مخفی و در پشت صحنه و به دور از چشم کاربر عمل می کنند، جاسوس افزارها علناً علائمی را از وجودشان به روی کامپیوتر کاربر نشان می دهند.
Spyware Doctor کامپیوتر شخصی شما را اسکن نموده و به جستجو و شناسایی هزاران فایل خطرناک در ویندوز می پردازد. Spyware Doctor یکی از بهترین ابزارهای کشف و حذف جاسوس افزارها و حفاظت از کامپیوتر شما در برابر هزاران برنامه و فایل های ناشناس مخرب از جمله جاسوس افزارها، ویروس ها، ثبت کننده های کیبوردی و دیگر برنامه های تهدید کننده ویندوز به شمار می رود. این نرم افزار قدرتمند پس از شناسایی برنامه های مخرب آنها را قرنطینه کرده و در بانک خود گرد هم آورده و اطلاعاتی از هویت اصلی آن ها را مشخص می کند.
معمولاً پس از ورود جاسوس افزار ها با مشکلاتی از جمله: کاهش سرعت سیستم، تغییر صفحه پیش فرض مرورگر و یا سایت جستجوگر آن، افزایش تعداد پیام های بی مورد و یا تبلیغات PopUp هنگام مرور وب سایت ها در اینترنت و بسیاری دیگر مواجه خواهید شد در چنین مواقعی استفاده و نصب سریع چنین نرم افزارهایی به شما توصیه می شود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Spyware Doctor 7.1:
- اسکن کامل و دقیق سیستم: کشف و حذف انواع مخرب ها از سیستم از جمله spyware ،adware malware Trojans, keyloggers, spybots, adbots and trackware  و نمایش کلیه حملات صورت گرفته در سیستم
- محافظت از مرور گر شما و برنامه های در حال اجرا در اینترنت
- پیگیری و حذف کوکی ها به علاوه مونیتورینگ اسم  آن ها به همراه وب سایت مربوطه
- محافظت از سیستم با ایجاد گارد حفاظتی، دربرابر نفوذ هکرها و جاسوس ها بعلاوه کنترل ActiveX ها که خود منشا مشکلات در اینترنت اکسپلورر می باشند
- بلوکه و جلوگیری از اجرای تبلیغات زنجیره ای کوچک و اعصاب خورد کن موسوم به PopUp در هنگام مرور وب سایت ها
- هوشمند در جستجوهای عمیق و کشف مخرب افزارهایی که خود را بصورت های گوناگون در سیستم و در میان پرونده های تو در تو پنهان کرده اند
- امکان بروز رسانی سریع و دریافت اطلاعات روز از اینترنت، جهت شناسایی مخرب افزارهای جدید
- بهینه سازی تنظیمات و افزایش سرعت نرم افزار نصب به نسخه های قبلی
- استفاده از Total Spider technology جهت تشخیص سریع برنامه های جاسوسی
- قابلیت توقف و ادامه دادن مجدد جستجو
- قابلیت جستجو Drive های خارجی (مانند USB stick و ...)
- پشتیبانی از چندین زبان مختلف
- سازگار با ویندوزهای Windows XP, Me, 98, 95 and 2000
- سازگار با ویندوز ویستا


علائم جاسوس افزارها
آدرس های تغییر یافته Home Page یا صفحه خانگی مرورگرها، تغییر پیدا کردن جستجو های پیش فرض وب به سایت های ناشناخته و بمباران شدن توسط تبلیغات popup های متعدد، از علایم معمول و مرسوم وجود جاسوس افزارها در سیستم هستند، که ضرر های خاصی نداشته و فقط به تغییرات جزیی در سیستم می پردازند. برخی دیگر از جاسوس افزارها پا را فراتر از این گذاشته و به جمع آوری و دزدیدن اطلاعات مهمتری همچون کلمات عبور یا اطلاعات کارت های اعتباری کاربر می پردازند.
 انتشار جاسوس افزار ها معمولاً از طریق پست الکترونیک، نرم افزار های اشتراک گذاری فایل ها، کلیک های اشتباه و وسوسه انگیز بروی تبلیغات و لینک های وب سایت و ... منتشر می شوند. برای جستجو و حذف جاسوس افزار ها از کامپیوتر، می توان رد هر فایلی را که از اینترنت دریافت کرده اید در کامپیوتر خود پیدا کرده و آن را به طور کامل حذف کنید. ولی این کار چندان هم ساده نیست، چرا که جاسوس افزارها معمولا پس از نفوذ به سیستم ها از خود چند کپی دیگر ساخته و خود را در مکان های مختلف کامپیوتر تکثیر و سپس مخفی می کنند، بنابر این پیدا کردن وحذف آنها به روش دستی امری است مشکل و شاید امکان ناپذیر؟! در این سو شرکت های ضد ویروس و ضد جاسوس نیز بیکار ننشسته و در جهت افزایش ضریب امنیت در کامپیوترها به تولید ابزارهای مختلف ضد جاسوس، موسوم به AntiSpy ها پرداخته اند که وظیفه آنها جستجو و حذف اتوماتیک جاسوس افزارها میباشد. از آنجایی که Firewall ها وAntivirus های حال حاضر توانایی شناسایی و جلوگیری از نفوذ بسیاری Spyware ها و Adware ها را ندارند این وظیفه بر عهده دیگر نرم افزار های اینکاره موسوم به AntiSpy ها می باشد.


با امیروزسافت amiroozsoft به راحتی فقط دانلود کنید

حجم: 33.25 مگابایت
دانلود Downlod

به قول معروف: تا مارو دارین دانلود کم ندارین.
حتما نظر بدین تا در راستای پیشنهادات شما معایب خودمونو برطرف کنیم
با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد