امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

سرقت خونین از زن تنها در اپارتمان وی

http://s1.picofile.com/file/6207874244/100904222222221.jpg


فردی که با همکاری همسرش با انگیزه‌ سرقت زنی را به قتل رسانده بود توسط ماموران پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر شد.
یکی از شهروندان با تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 در دوم آبان‌ماه امسال اظهار کرد که چندین روز است اسباب و اثاثیه یکی از ساکنان جدید مجتمع مسکونی در راهرو آپارتمان رها شده و مالک آپارتمان نیز جوابگوی همسایگان نیست.
با حضور عوامل کلانتری و با توجه به این که بوی متعفنی نیز از آن آپارتمان به مشام می‌رسید، با هماهنگی قضایی و گشودن درب آپارتمان مشخص شد زن میانسال به نام «سهیلا» که در این آپارتمان تنها زندگی می‌کرد، حدود پنج تا شش روز قبل به قتل رسیده است.


پس از کشف این موضوع، مراتب به قاضی کشیک دادسرای جنایی و کارآگاهان اداره قتل و بررسی صحنه اعلام شد و با حضور در محل مشاهده شد، قاتل یا قاتلان دستان مقتول را بسته و با حلقه زدن پارچه‌ای توری دور گردنش، وی را به قتل رسانده‌اند.

با دستور شهریاری ـ بازپرس شعبه هفتم دادسرای جنایی ـ کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی مامور رسیدگی به این پرونده شدند و در همان ابتدا هویت مقتول به نام «سهیلا» را مورد شناسایی قرار دادند.

در بررسی از وسایل منزل معلوم شد که از این محل سرقت‌هایی نیز انجام شده است و افرادی به این آپارتمان تردد داشتند که برخی از این ترددها به دفعات بوده، اما همسایگان هیچ گونه شناختی از این افراد نداشتند.

در تحقیقات وسیع و میدانی فردی به نام «علی» 30 ساله مورد شناسایی قرار گرفت و از آنجا که هیچ گونه آدرسی از این فرد در دست نبود، کارآگاهان مخفیگاه این فرد در خیابان ستارخان را شناسایی کردند، اما مشخص شد، وی مدتی است به دلایل نامعلوم متواری شده است.

در ادامه کارآگاهان دریافتند که «علی» دارای اعتیاد شدید به مواد مخدر از نوع کراک و شیشه است و یکی از دوستان وی را به نام «حسن» 44 ساله که دارای سوابق خرید و فورش مواد مخدر نیز بود شناسایی و در 30 آبان ماه امسال در خیابان هاشمی دستگیر کردند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده «علی» ‌نیز در ساعت 19 دوم آذرماه امسال در خیابان ستارخان مورد شناسایی قرار گرفت و دستگیر شد، همچنین همسایگان تایید کردند که این متهم بیشترین تردد را به آپارتمان مقتول داشته است.

«علی» با توجه به این که ابتدا منکر قتل شده بود، در مورد علت تردد خود اظهار کرد که هر از گاهی به اتفاق همسرش به منزل مقتول تردد می‌کرده است، در نتیجه همسر وی به نام «فاطمه» 19 ساله هم دستگیر و به اداره دهم منتقل شد.

در روند رسیدگی به این پرونده، متهم با توجه به دستگیری همسرش در روزهای بعد اعتراف کرد: حدود 7 سال قبل در یک میهمانی با مقتول آشنا شدم و در این مدت با وی رابطه نامشروع داشتم. در 26 آبان ماه امسال هم به همراه همسرم و با تهیه قرص‌های خواب‌آور و نقشه قبلی حدود ساعت 19 به منزل مقتول رفتیم. قرص‌ها را داخل شربت ریخته و وی با خوردن شربت پس از لحظاتی بیهوش شد. ساعتی بعد که مشغول سرقت در منزل بودیم، مقتول به هوش آمد و من گردنش را گرفته و دست‌هایش را بستم و دور گردنش را با پارچه پیچیده و خفه‌اش کردم. حدود ساعت 22 با سرقت طلا و جواهرات از منزل مقتول خارج شدیم.

همچنین «فاطمه» نیز در اعترافات خود گفت: شوهرم از مقتول طلب داشته و برای این که مطمئن شوم وی مرده است، چندین ضربه نیز به سرش وارد کردم.

با ادامه پیگیری‌های پلیسی، یک مالخر طلاهای سرقتی که مقداری از طلاجات را به قیمت 12 میلیون تومان خریداری کرده بود هم در ستارخان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایسنا، سرهنگ عباسعلی محمدیان ـ رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ـ با اعلام این خبر گفت: تحقیقات تکمیلی در مورد این پرونده و سایر اتهامات افراد دستگیر شده، ادامه دارد.


با امیروزسافت amiroozsoft هم سر گرم شوید و هم به راحتی فقط دانلود کنید


به قول معروف: تا مارو دارین سرگرمی و دانلود کم ندارین.
حتما نظر بدین تا در راستای پیشنهادات شما معایب خودمونو برطرف کنیم
با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد