امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

۱۰ خودرو (ماشین ) فوق العاده و زیبا و گران قیمت دنیا در سال ۲۰۱۰ + عکس

اغلب افراد به شنیدن آخرین اخبار درباره بزرگان دنیای خودروسازی علاقه دارند و با وجود مشکلات و معضلات کنونی اقتصاد جهان، دانستن گران قیمت ترین خودروهای سال ۲۰۱۰ میلادی برای همه هیجان انگیز است. علت گرانی قیمت این خودروها را باید در تجهیزات داخلی آنها و سرعت سرسام آور آنها جست.


http://s1.picofile.com/file/6209157942/1.jpg


۱- کواینگزیگ مدل تریویتا (Trevita)

سازندگان کواینگزیگ با تغییرات بر روی مدل CCXR و استفاده از فیبر درخشان الماس کربن، به نام تریویتا این مدل را معرفی کرده است. تریویتا به زبان سوئدی است و معادل ” سه سفید” اشاره به درخشش فیبر بدنه آن دارد. از این الماس درخشان تنها ۳ دستگاه تولید شده است. خودروی ۲،۲۱ میلیون دلاری مجهز به سامانه اطلاع رسانی، سامانه دیده بانی تایرها و ایربگ های مخصوص و سامانه مسیریاب است. موتور آن ۱۰۱۸ اسب بخار نیرو تولید می کند.


http://s1.picofile.com/file/6209158948/2.jpg


۲- بوگاتی ورون مدل ۱۶،۴ گرند اسپورت(Grand Sport)

قدرت موتور ۱۶ سیلندر بوگاتی ۲ میلیون دلاری، ۱۰۰۱ اسب بخار به عنوان سریع ترین خودروی جهان شناخته شده است.

برای بهتر باز شدن بلاگ توصیه میشود که از مرورگر fire fox استفاده شود

در صورت باز نشدن ادامه مطلب,روی ادامه ی مطلب کلیک راست کرده و بر روی open link in new tab کلیک کنید تا به ادامه ی مطلب بروید


http://s1.picofile.com/file/6209162972/3.jpg


۳- پاگانی زوندا سنک مدل دو نفره (Cinque Roadster)
تعجب نکنید از این خودروی ۱،۸ میلیون دلاری تنها ۵ دستگاه تولید شده است. شاسی خودرو از آلیاژ کربن تیتانیم ساخته شده و موتور ۱۲ سیلندر AMG مرسدس بنز آن ۶۷۸ اسب بخار قدرت و ۲۱۷ مایل در ساعت سرعت نهایی آن است. بدنه خودرو از جنس کربن و برای ساخت سیستم تعلیق آن از تیتانیم و منیزیم استفاده شده است.


http://s1.picofile.com/file/6209164984/4.jpg


۴- لامبورگینی رونتون مدل ۲ نفره(Reventon Roadster)

موتور ۱۲ سیلندر رونتون روداستر ۶۵۰ اسب بخار نیرو تولید می کند و با این قدرت به راحتی به سرعت ۳۴۰ کیلومتر در ساعت می رسد. به علت ساخت بدنه خودرو از فیبر کربن، وزن بسیار کمی دارد. قیمت این لامبورگینی ۱،۵۶ میلیون دلار اعلام شده است.


http://s1.picofile.com/file/6209165990/5.jpg


۵- لامبورگینی رونتون (Reventon)

از این خودروی ۱،۴۲ میلیون دلاری تنها ۲۰ دستگاه تولید شده و به گفته طراحان آن، برای ساخت بدنه خودرو از هواپیماهای جنگنده الهام گرفته شده است.


http://s1.picofile.com/file/6209167002/6.jpg


۶- می باخ مدل Landaulet

این خودرو با قیمت ۱،۴ میلیون دلار گران قیمت ترین خودروی آلمان و گران قیمت ترین خودروی ۴ درب جهان محسوب می شود. موتور ۱۲ سیلندر این خودرو ۶۰۴ اسب بخار نیرو تولید می کند و بالاترین سرعت آن ۱۵۵ مایل در ساعت است. 


http://s1.picofile.com/file/6209169014/7.jpg


۷- کواینگزیگ مدل (Koenigsegg CCXR)
این مدل که با اعمال تغییراتی بر روی مدل CCX، به عنوان محصول دوستدار محیط زیست کواینگزیگ معرفی شده است. این خودروی ۱،۳ میلیون دلاری دوگانه سوز برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳،۱ ثانیه زمان احتیاج دارد و سرعت نهایی آن ۲۵۰ مایل در ساعت است.


http://s1.picofile.com/file/6209171026/8.jpg


۸- کواینگزیگ مدل (Koenigsegg CCX)
موتور هشت سیلندر این خودرو تنها ۸۰۶ اسب بخار تولید می کند! این خودروی سوئدی برای رسیدن به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۳،۲ ثانیه زمان احتیاج دارد. نهایت سرعتی که کواینگزیگ به آن رسیده ۲۴۵ مایل در ساعت گزارش شده است. این خودروی ۱،۱ میلیون دلاری دارای گیربکس ۶ دنده، رینگ های تایر کربنی و دیسک ترمز سرامیکی است.http://s1.picofile.com/file/6209176056/9.jpg


۹٫ میرابو(Mirabeau)

سازندگان این خودرو ۷۵۶ هزار دلاری، هدف از ساخت آن را شرکت در مسابقات ۲۴ ساعته لمان اعلام کرده اند. اما با این حال تردد خودرو در سطح جاده ها قانونی است. میرابو با داشتن موتور هشت سیلندر ۴،۷ لیتری و قدرت ۷۰۰ اسب بخار، توانایی رسیدن به سرعت میانگین ۲۳۰ مایل در ساعت را دارد.

http://s1.picofile.com/file/6209178068/10.jpg


۱۰- اس اس سی(Shelby Super Cars)

مدل جدید اس اس سی (SSC Ultimate Aero)، با داشتن سرعت ۲۷۰ مایل در ساعت، سنسور حرارتی و تایرهای پیشرفته برای بهینه سازی شرایط رانندگی. قیمت این خودرو ۷۴۰ هزار دلار اعلام شده است.



با امیروزسافت amiroozsoft هم سر گرم شوید و هم به راحتی فقط دانلود کنید


به قول معروف: تا مارو دارین سرگرمی و دانلود کم ندارین.
حتما نظر بدین تا در راستای پیشنهادات شما معایب خودمونو برطرف کنیم
با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد