امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

رای فوتبالی های حاضر درپارتی امروزاعلام می‌شود

http://s1.picofile.com/file/6210578468/historic_Soccer_Balls.jpg



دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه ای با تاکید بر اینکه فوتبالیست های شرکت کننده در پارتی شبانه حیثیت جامعه فوتبال و ورزش را خدشه دار کردند گفت: بالاترین میزان محرومیت را نسبت به بازیکنان خاطی اعمال خواهیم کرد.

علیرضا علیپور ضمن اعلام این مطلب افزود: انتشار گسترده این خبر در جامعه و خدشه ای که از این بابت به جامعه فوتبال و ورزش کشور وارد می شود جبران ناپذیر است و در صورتیکه تخلف این بازیکنان محرز شود، حداکثر مجازات نسبت به افراد خاطی اعمال خواهد شد.



بقیه در ادامه ی مطلب

برای بهتر باز شدن بلاگ توصیه میشود که از مرورگر fire fox استفاده شود

در صورت باز نشدن ادامه مطلب,روی ادامه ی مطلب کلیک راست کرده و بر روی open link in new tab کلیک کنید تا به ادامه ی مطلب بروید

وی اضافه کرد: در حال بررسی و تحقیقات تکمیلی پیرامون حضور چهره های سرشناس فوتبال در این پارتی شبانه هستیم و با محرز شدن حضور بازیکنان قطعا هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال در نشستی فوق العاده به این پرونده رسیدگی و اعلام رای خواهد کرد.

دبیرکمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای با ابراز تاسف نسبت به این اتفاق تصریح کرد: این اقدام ناپسند باعث شد تا جامعه فوتبال به اینگونه اقدامات متهم شوند که چنین لطمه ای به اعتبار فوتبال کشورغیر قابل گذشت وچشم پوشی است و باید مجازاتی متناسب با آن نسبت به بازیکنان خاطی اعمال شود.

علیپور در بخش دیگری از سخنان خود درخصوص ارائه گزارش عملکرد 9 ماهه هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال گفت: در این جلسه گزارش کاملی از پرونده های ارجاعی به هیئت رسیدگی در بخش بازیکنان و مربیان وحتی مدیرعامل برخی باشگاه ها و تصمیمات و محرومیت های اعمال شده، ارائه شد که اعضای هیئت رئیسه ضمن تایید رویه هیئت رسیدگی خواستار برخورد جدی و قاطع با اینگونه مفاسد در فوتبال و در چارچوب منشور اخلاقی شدند تا به مرور بساط اینگونه ناهنجاری ها در فوتبال کشور برچیده شود.

دبیر کمیته رسیدگی به تخلفات حرفه ای فوتبال  در مورد رای این بازیکنان گفت: این جلسه قرار بود عصر دیروز(یکشنبه) برگزار شود که برای انجام تحقیقات بیشتر، استعلام از مراجع ذیربط و تکمیل مدارک تصمیم گرفتیم این جلسه به امروز دوشنبه موکول کنیم.  در این جلسه بطور ویژه پرونده حضور چند چهره سرشناس فوتبال در پارتی شبانه مورد رسیدگی قرارخواهد گرفت و رای نهایی خود را در خصوص این تخلف صادر خواهیم کرد.

گفته می شود طبق آئین نامه ستاد منشور اخلاقی محرومیت سه ماه تا سه سال نسبت به بازیکنان خاطی اعمال خواهد شد که دبیر هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه ای از اعمال اشد مجازات در مورد بازیکنان دستگیر شده خبر داد. 


با امیروزسافت amiroozsoft هم سر گرم شوید و هم به راحتی فقط دانلود کنید


به قول معروف: تا مارو دارین سرگرمی و دانلود کم ندارین.
حتما نظر بدین تا در راستای پیشنهادات شما معایب خودمونو برطرف کنیم
با تشکر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد