امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

هدست هوشمند بلوتوث برای تلفن همراه و کامپیوتر (+عکس)


http://s1.picofile.com/file/6226817902/159125_476.jpg


هدست های بلوتوث برای تلفن همراه گجت های مفیدی محسوب میشوند اما دردسرهای خودشان را هم دارند. کافی است تصور کنید تلفن شما زنگ می خورد و هدست هم درون کیف زیر کتاب ها است حالا تا پیدایش کنید تماس را از دست داده اید. اما محصول جدید باهوش تر است چون میتواند بفهمد کی روی گوش تان قرار دارد.  


بقیه در ادامه ی مطلب

برای بهتر باز شدن بلاگ توصیه میشود که از مرورگر fire fox استفاده شود

در صورت باز نشدن ادامه مطلب,روی ادامه ی مطلب کلیک راست کرده و بر روی open link in new tab کلیک کنید تا به ادامه ی مطلب بروید


هدست جدید که Voyager Pro نام دارد دارای یک حسگر ویژه است. اگر تلفن زنگ بخورد و آن را پوشیده باشید صدا از طریق هدست منتقل میشود. اگر روی گوش شما نباشد می توانید تلفن را بردارید و تماس را پاسخ بدهید. حالا اگر در وسط صحبت هدست را روی گوشتان قرار بدهید مکالمه به صورت خودکار روی هدست منتقل می شود. فکر خوبی است نه؟

اما کاربرد محصول جدید شرکت Plantronics به همین خلاصه نمیشود. به همراه آن یک دانگل کوچک یو اس بی هم ارایه می شود که می توانید آن را به کامپیوتر متصل کنید. وقتی آن را به کامپیوتر بزنید ارتباط این هدست از تلفن به کامپیوتر منتقل میشود و حالا یک هدست بلوتوث هوشمند برای کامپیوتر دارید با همان قابلیت های انتقال صدا هنگام پوشیدنش. علاوه بر این هنگام اتصال به کامپیوتر هدست با نرم افزار اوتلوک برای چک کردن ایمیل های شما ارتباط برقرار می کند و هنگام دریافت ایمیل جدید موضوع اش را برایتان می خواند.    
 
این هدست طی ماه اینده و در نمایشگاه CES2011 صورت رسمی معرفی خواهد شد بنابراین به زودی از قیمت و تاریخ ارایه اش به بازار مطلع می شویم.



با امیروزسافت amiroozsoft هم سر گرم شوید و هم به راحتی فقط دانلود کنید


به قول معروف: تا مارو دارین سرگرمی و دانلود کم ندارین.
حتما نظر بدین تا در راستای پیشنهادات شما معایب خودمونو برطرف کنیم
با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد