امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

اصغر شرفی: خاک بر سر این فوتبال!

http://s1.picofile.com/file/6228645870/images.jpg


اصغر شرفی گفت: روزگاری تیم های عربی می گفتند مگر ممکن است ما ایران را شکست دهیم؟ این نکته را در کنار ماجراهای این روزهای فوتبالمان بگذارید تا بدانید مراسم تشییع وتدفین آن را برگزار کرده ایم و بوی حلوای‌مان تمام منطقه را پرکرده، اما خودمان جشن گرفته ایم وفکر می کنیم تازه به دنیا آمده ایم و جشن تولدمان است!
مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: استقلال و پرسپولیس به عنوان دوقطب فوتبال آسیا کارشان به جایی رسیده که برسر حوار ملامحمد دعوا می کنند و هرکس می گوید او متعلق به تیم ماست. خاک بر سر این فوتبال. مخاطبم مسئولین این دوتیم نیستند. بحثم بر سر فوتبالی است که در سطح پایه ها سازندگی را از یاد برده و کارش به جایی رسیده که یک بازیکن عراقی برایش گربه را هفتاد جور به رقص در می آورد و عجبا که خودمان هم برایش دست می زنیم و ساز و دهل می نوازیم. انگار فرق عزا و عروسی را هم از یاد برده ایم.


بقیه در ادامه ی مطلب

برای بهتر باز شدن بلاگ توصیه میشود که از مرورگر fire fox استفاده شود

در صورت باز نشدن ادامه مطلب,روی ادامه ی مطلب کلیک راست کرده و بر روی open link in new tab کلیک کنید تا به ادامه ی مطلب بروید

وی ادامه داد: این روزهای عزای فوتبالمان است وابرقدرت های‌مان 4 تا 4 تا می خورند اما نه کک کسی می گزد ونه کک کسی را می گزد. مربی استقلال می گوید پنالتی کمر ما را شکست و مربی پرسپولیس خداحافظی می کند. تحلیل فنی هم بی تحلیل فنی. مربی صبا می گوید، شهرستانی ها پررو شده اند و سرخابی ها را می برند، من می گویم سرخابی‌ها ذلیل شده اند. باور کنید تیم ملی برره هم از پس پرسپولیس برمی‌آمد. نه می خواهم برد صبا را کمرنگ کنم و نه به پرسپولیس و هوادارانش توهین کنم. تیمی که حریفانش 10 نفره هم بازیکنانش را خرس وسط می کند قرار است در آسیا نماینده ما باشد؟ 5 بازی، 5 باخت و15 گل خورده؟ دقیقه 99 سپهر حیدری گل زد من فکر کردم تصویر مربوط به بازی پایانی لیگ هفتم را نشان می دهند که پرسپولیس با گل او قهرمان شد. جوری خوشحالی می کرد که گفتم لابد بازی را برده اند ومن خواب می بینم. بعد به قطبی گیر می دهیم که با برد مقابل سنگاپور بالا وپایین پریده.او لااقل برده بود اینها چه کرده اند؟

سرمربی ایرانجوان بوشهر افزود: یک بار بازی صبا وپرسپولیس را نگاه کنید. حتی یک بازیکن محض رضای خدا وظیفه اش را برای یک دقیقه درست انجام نمی دهد. همین ها می خواهند بروند دل شیر را ترجمه کنند و بشوند آقای آسیا؟ به نظر شما مشکل این تیم علی دایی است؟ دایی یک اسطوره است اما بلد نیست شان ومرتبه خودش را حفظ کند. یک بار بلیتش را در تیم ملی سوزاند و باردیگر در پرسپولیس. حالا هم می گوید می روم و کاری به قبول یا رد استعفایم ندارم اما نرفته برمی گردد. این برای دایی خوب نیست. از این بعد می خواهد چه کار کند؟ مگر او یک شبه علی دایی شده؟ من بازی با کلمات را بلد نیستم و راحت حرفم را می زنم. دایی راهم به عنوان شناسنامه بین المللی فوتبال مملکتم دوست دارم اما او با خودش جنگ دارد و هیچ کس به اندازه او به دایی ضربه نزده.

مربی تیم ملی در جام جهانی 1978تصریح کرد: تیم ملی نوجوانان را داده اند دست یک مجری

تلویزیونی. شان آدم ها قابل احترام است اما آیا شان پرچم یک مملکت مهم نیست واحترام

ندارد؟ اگر من اصغر شرفی بروم بشوم مجری یک برنامه تلویزیونی عالم وآدم به من نمی خندند؟ تخصص پس چه می شود؟

او خاطر نشان کرد: فردوسی پور برسر انتقال نفت تهران به اراک یک کلمه می گوید جوری با او صحبت می کنند که من تصور کردم او سلمان رشدی است. من فردا چگونه ایرانجوان را برای صعود ترغیب کنم؟ از کجا معلوم نگویند بوشهر یک تیم دارد کافی است؟ اگر کسی حرف فوتبالی می زند بگذارید حرفش را بزند. چهار تا آدم فوتبالی هم پیدا می شوند که درست یا غلط بودن آن را مشخص کنند.

شرفی به ایسنا گفت: اینجا مغلوب ها لباس فاتحان را برتن می کنند و طوری حرف می زنند که انگار طلبکارند. تیم امید می بازد می گویند مربی مقصر نیست. خب لابد فدراسیون مقصر است. شما لطف کنید مقصر را برکنار کنید. پیروانی سرمربی می گوید، منتقدان را نفرین کردم. خب دستت درد نکند. با نفرین تو فردا طاعون می آید وهمه را از بین می برد و یک قبرستان می سازند و اسمش را می گذارند قبرستان مرده های ناشی از نفرین فلانی. شما که نفس حق داشتی دعا می کردی تیم‌مان در بازی‌های آسیایی گوانگجو به یک جایی می رسید نه اینکه حالا کار به جایی برسد که برای ماندن و نماندنت هزارجور جلسه بگذارند تا گفتی (اس) وهنوز کلمه استعفا از دهانت خارج نشده وشاید می خواستی از استقلال رای و اختیار تام حرف بزنی فدراسیون بگوید بله استعفا؟ قبول است!

مربی اسبق تیم ملی اضافه کرد: آن قدر فرهنگ حرفه ای در فوتبال‌مان روبه زوال نهاده که بعید می دانم غالب مربیان ومدیران ما بلد باشند استعفا نامه بنویسند یا دوخط از مردم بابت ناکامی ها عذر خواهی کنند اما تو به آنها بگو فلانی، فلان جا، فلان ساعت یک کلمه علیه ات حرف زده، یک بیانیه بلند بالا می نویسند وچنان کلمات را در کنار هم می چینند که گمان می کنی که داستایوفسکی شاگردشان بوده. شما چه توقعی از این فوتبال دارید؟

این پیشکسوت فوتبال تصریح کرد: فوتبال بازی شکم سیرها نیست. اگر قبلا درآسیا آقایی می کردیم به خاطر آنهایی بود که پابرهنه روی آسفالت داغ ودر زمین های خاکی بازی می کردند. بازیکنی که ماشین 300میلیونی سوار می شود انگیزه ندارد. ما نباید خودمان را گول بزنیم. یک بنای غلط به نام فوتبال حرفه ای ساخته ایم حالا می بینیم اشتباه بوده وباید شهامت پذیرش اشتباه و رفع آن را داشته باشیم. اگر همین جور خشت روی خشت بچینیم و این شالوده غلط را ادامه دهیم روی سرمان خراب می شود وهمه ما زیر آوارش جان می دهیم. اگر به من باشد 2سال این فوتبال را در سطح بزرگسالان تعطیل می کنم و فقط در رده های پایه کار می کنم تا این بنای خراب از نو ساخته شود و بساط پول های بیهوده جمع شود.

شرفی در پایان گفت: اوضاع این روزهای فوتبال ایران نگران کننده است و من این حرفها را می‌زنم تا دردها را گفته باشم. اگر ورزش اسباب پیشگیری از خیلی از بزهکاری ها باشد که هست پس نوعی معروف است وباید امر به معروف کرد. من سراسر مشکل هستم ولی چیزی که به نظرم درست است را می گویم وانشاالله که گوش شنوایی هم پیدا می شود.



با امیروزسافت amiroozsoft هم سر گرم شوید و هم به راحتی فقط دانلود کنید


به قول معروف: تا مارو دارین سرگرمی و دانلود کم ندارین.
حتما نظر بدین تا در راستای پیشنهادات شما معایب خودمونو برطرف کنیم
با تشکر


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد