امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

تازه‌ترین نرخ‌های اجاره خانه در شمال تهران

http://s1.picofile.com/file/6239051306/%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86_%D9%86%D8%B1%D8%AE%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C_%D8%A7%D8%AC%D8%A7%D8%B1%D9%87_%D8%AF%D8%B1_%D8%B4%D9%85%D8%A7%D9%84_%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%862.jpg


برای آن دسته از افرادی که به هر دلیل تمایل به زندگی در تهران به ویژه در مناطق بالای شهر را دارند، مبالغ سنگین رهن و اجاره مهم‌ترین عامل ناامیدی آنها در رسیدن به این هدف است.


در این شرایط برخی از این افراد ترجیح می‌دهند که آپارتمانی کوچک‌تر اما با هزینه‌ای کمتر را برای رهن یا اجاره انتخاب کنند.

گزارش امروز نبض بازار به بررسی وضعیت رهن و اجاره واحدهای نقلی پرداخته است که برخی از آپارتمان‌های پیشنهاد شده از سوی سامانه ایران‌فایل (iranfile.ir) برای بازار اجاره معرفی شده است.

در میان این آپارتمان‌ها موارد جالبی نیز به چشم می‌خورد؛ مثلا ایران فایل در فهرست 2 هزار و 200 موردی خود از رهن و اجاره آپارتمان‌های 50 متر به پایین در سطح شهر تهران، مشخصات واحدی را در شهرک غرب قرار داده است که به نظر جالب توجه می‌آید.

نکته جالب در مورد این آپارتمان 40 متری، مبلغ اجاره آن است که ماهانه یک‌میلیون تومان بدون درخواست ودیعه تعیین شده است. آپارتمانی با این متراژ در شهرک غرب به عنوان یک مورد نایاب جالب توجه است؛ چرا که در این محله عمده آپارتمان‌ها بالای 100 متر مساحت دارند.


بقیه در ادامه ی مطلب

برای بهتر باز شدن بلاگ توصیه میشود که از مرورگر fire fox استفاده شود

در صورت باز نشدن ادامه مطلب,روی ادامه ی مطلب کلیک راست کرده و بر روی open link in new tab کلیک کنید تا به ادامه ی مطلب بروید


البته موتور جست‌وجوی مسکن ایران فایل، مبلغ اجاره این آپارتمان واقع در فاز 3 شهرک غرب را با رنگ قرمز مشخص کرده است که نشان از بالا بودن رقم پیشنهادی دارد. این واحد نقاط ضعف و قوتی هم دارد که شاید در نهایت منجر به تعیین اجاره بهای یک میلیون تومانی برای آن شده است؛ از یک سو عمر 30 ساله این بنا کمی از جاذبه‌های آن کم می‌کند، اما از سوی دیگر وجود استخر در ساختمان عاملی است که انتظار می‌رود نظر جویندگان آپارتمان‌های نقلی در مناطق مطرح تهران را بیشتر به خود جلب کند.

این همان نکته‌ای است که موجب شده در گزارش امروز به آپارتمان 40 متری واقع در شهرک غرب بیشتر بپردازیم.



با امیروزسافت amiroozsoft هم سر گرم شوید و هم به راحتی فقط دانلود کنید


به قول معروف: تا مارو دارین سرگرمی و دانلود کم ندارین.
حتما نظر بدین تا در راستای پیشنهادات شما معایب خودمونو برطرف کنیم
با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد