امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

گزارش مرگ سارق 110 هزار میلیارد تومانی اقتصاد ایران

http://s1.picofile.com/file/6240829974/%DA%AF%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B4_%D9%85%D8%B1%DA%AF_%D8%B3%D8%A7%D8%B1%D9%82_110_%D9%87%D8%B2%D8%A7%D8%B1_%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%B1%D8%AF_%D8%AA%D9%88%D9%85%D8%A7%D9%86%DB%8C_%D8%A7%D9%82%D8%AA%D8%B5%D8%A7%D8%AF_%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86.jpg


«تعقیب و گریز از سالها پیش شروع شده بود. از مدتها پیش خیلیها میدانستند که باید یک جوری این متهم را از بین برد، کارآگاههای زیادی هم مامور دستگیری و سر به نیست کردن او شده بودند، اما تحقیقات کارآگاهان خبره اقتصادی نشان میداد که متهم چندین بار توانسته به بهانههای مختلف از چنگ قانون فرار کند و برای مدتی در گوشهای نامعلوم مخفی شود.


شایعات زیادی درباره محل اختفای نامبرده وجود داشت. عدهای میگفتند که «یارانه. غ» توانسته شبانه از کشور فرار کند و در حال حاضر مشغول بازیابی قوا برای بازگشت مجدد با چهرهای جدید است، شایعه دیگری هم وجود داشت؛ اینکه متهم هنگام تعقیب و گریز هدف ماموران قرار گرفته و از شدت جراحت به کما رفته. در نهایت شنبه شب هفته گذشته رئیسجمهور با حضور در صفحه تلویزیون به همه شایعات موجود پایان داد. او رسما اعلام کرد که متهم، شنبه شب گذشته بعد از حدود دو ماه و نیمی که در کما بوده، جان خود را از دست داده است. مرگ یارانه غیرهدفمند، پایان پرونده بزرگی بود که مدتها ذهن خبرهترین کارآگاهان اقتصادی کشور را به خودش مشغول کرده بود.»


بقیه در ادامه ی مطلب

برای بهتر باز شدن بلاگ توصیه میشود که از مرورگر fire fox استفاده شود

در صورت باز نشدن ادامه مطلب,روی ادامه ی مطلب کلیک راست کرده و بر روی open link in new tab کلیک کنید تا به ادامه ی مطلب بروید

همشهری جوان در ویژه‌نامه این هفته خود به داستان زندگی و مرگ «یارانه غیرهدفمند» پرداخته است؛ لحظه به لحظه از زمانی که با نامی موسوم به «سوبسید» روزگار می‌گذارند تا وقتی که با اسم «یارانه .غ» آخرین نفس‌های خود را کشید. این مجله، برای اولین بار آلبوم عکس‌های نامبرده را ورق زده و نظر وابستگان و بازماندگان متوفی را منتشر کرده است.



با امیروزسافت amiroozsoft هم سر گرم شوید و هم به راحتی فقط دانلود کنید


به قول معروف: تا مارو دارین سرگرمی و دانلود کم ندارین.
حتما نظر بدین تا در راستای پیشنهادات شما معایب خودمونو برطرف کنیم
با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد