امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

تجاوز به زن خدمتکار و فیلمبرداری از این جنایت کثیف



زن میانسالی 17 تیر 1385 گریان به اداره آگاهی مرکز رفت و مدعی شد دو مرد جوان او را به یک خانه در خیابان مختاری کشاندند و تحت آزارهای شیطانی قرار دادند.


شاکی به افسران تجسس گفت:در خانه مرد ثروتمندی خدمتکار بودم و پسر 25 ساله ای به نام «فرهاد» که در ساختمان دیگری سرایداری می کرد چند بار از من پول قرض گرفت.


وی افزود:فرهاد یک روز موبایلم را گرفت تا با دوستش تماس بگیرد ولی دیگر گوشی را پس نداد.

چند روز بعد تماس گرفت و گفت سراغ یکی از دوستانش در خیابان مختاری رفته و اگر موبایلم را می خواهم باید به آنجا بروم.به او اعتماد کردم به خانه ای که نشانی اش را داده بود رفتم.


فرهاد و دوستش اما بی رحمانه به جانم افتادند،وحشیانه آزارم دادند و از جنایت کثیفشان فیلم و عکس گرفتند.دست آخر هم تهدیدم کردند اگر درباره این ماجرا به پلیس یا خانواده ام حرفی بزنم با پخش فیلم شیطانی، آبرویم را می برند.این البته پایان سیاه روزی هایم نبود؛چون جنایتکاران بارها از من باج گرفتند و... به دادم برسید،دیگر تحمل این زندگی نکبت بار را ندارم.


پلیس با چهره نگاری رایانه ای و شناسایی ساختمان مورد نظر، سرانجام فرهاد را ردیابی و دستگیر کرد.متهم 26 ساله، ابتدا خود را بی گناه خواند تا اینکه با مدرک های دادگاه پسند و شاکی رو به رو شد و چاره ای جز بیان حقیقت نیافت.


فرهاد در بازجویی ها به آزار شیطانی، فیلمبرداری و باجگیری از زن خدمتکار اعتراف کرده و این در حالی است که تجسس های افسران اداره آگاهی تهران برای بازداشت همدستش همچنان ادامه دارد.گزارش ایسکانیوز می افزاید،امروز پرونده به بازپرس روشن(رییس شعبه سوم دادسرای ناحیه 27) سپرده شد تا دستور قضایی لازم صادر شود /.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد