امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

زن تایوانی با خودش ازدواج کرد! ( عجب اتفاق جالبی)




یک زن تایوانی می‌گوید با به راه انداختن یک مهمانی عروسی با خودش 'ازدواج کرده است'!


به گزارش خبرگزاری فرانسه این زن سی‌ساله به نام چن ویی- یی، که از هنگام اعلام برنامه 'عروسی‌'اش در ماه گذشته توجه‌ها را بر روی اینترنت به خود جلب کرده است، روز شنبه 6 نوامبر در هتلی در شهر تایپه در حضور 30 نفر از دوستان و بستگانش این مراسم را برگزار کرد.


چن که یک کارمند اداری است، گفت: 'ازدواج کردن با خودم راهی برای نشان دادن این است که چقدر به خودم اطمینان دارم و خوش‌بین هستم و اینکه خودم را همانطور که هستم قبول دارم.'

او افزود: 'ما برای اینکه بتوانیم به دیگران عشق بورزیم، باید خودمان را دوست داشته باشیم. من باید پیش از اینکه با آن شخص خاص ازدواج کنم، باید با خودم ازدواج کنیم.'


بر اساس صفحه فیس‌بوک چن،‌ حامیان او از اقدام او به عنوان عملی 'خلاقانه' تقدیر کرده‌اند،‌ و برخی پیشنهاد کرده‌اند یک عروسی گروهی برای افرادی که می‌خواهند با خودشان 'ازدواج کنند' ایجاد شود.


مقامات تایوان گفته‌اند که بسیاری از زنان این کشور در حال حاضر در سنین بالاتر ازدواج می‌کنند یا مجرد می‌مانند، و این امر عامل اصلی در کاهش میزان زاد و ولد در این جزیره است که یکی از پایین‌ترین میزان‌ها در جهان به حساب می‌آید.


بر اساس ارقام دولتی، در سال 2009 تنها 117000 زوج تایوانی ازدواج کردند که کم‌سابقه‌ترین میزان پایین ازدواج در این کشور بود و نسبت به سال گذشته حدود یک چهارم کاهش نشان می‌داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد