امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

بشنوید از واکنش مایکروسافت به خبر کنار گذاشتن ویندوز توسط کارکنان

   



واکنش مایکروسافت به خبر کنار گذاشتن ویندوز توسط کارکنان گوگل


هرچند گوگل به طور رسمی خبر توقف استفاده از ویندوز توسط کارمندان خود را تایید نکرده است ولی گویی مایکروسافت خود را ملزم به ارائه پاسخ در این خصوص دیده است.


چندی پیش گزارشی بر خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت مبنی بر اینکه گوگل به دلیل ضعف‌های امنیتی ویندوز، قصد دارد استفاده از این سیستم عامل را در شبکه داخلی و بین کارمندان خود متوقف سازد.

حملاتی که اواخر سال گذشته به زیرساخت‌های این غول نرم‌افزاری صورت گرفت، با اتخاذ این تصمیم مرتبط بوده است.

بنا به گزارش CNET هرچند گوگل تاکنون از تایید این گزارش خودداری کرده است ولی مایکروسافت در سایت Windows Team Blogs نسبت به این خبر واکنش نشان داده است.

بر اساس این گزارش، مایکروسافت با دفاع از امنیت ویندوز، تاکید کرده است که وقتی پای امنیت به میان می‌آید، همه حتی هکرها اعتراف می‌کنند که ما با کار برتر، امنیت محصولات خود را بهتر از هر کس دیگری فراهم می‌سازیم.

هرچند مایکروسافت در گزارش خود، به دلایل مختلفی مستقیماً به نام گوگل اشاره نکرده ولی از آن به عنوان یک شرکت خاص که قصد دارد استفاده از ویندوز را کاهش دهد، یاد کرده است.



مایکروسافت همچنین با اشاره به برخی ویژگی‌ها و قابلیت‌های امنیتی ویندوز 7، گفته است که تامین امنیت مشتریان از اولویت‌های عمده این شرکت به شمار می‌رود.

گفتنی است این دو غول دنیای رایانه در حوزه‌های مختلفی با یکدیگر اختلاف و رقابت دارند که از آن جمله می‌توان به سیستم عامل، جست‌وجو و تجهیزات تلفن همراه اشاره کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد