امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

فروش کلید بازیابی اطلاعات و تمام ترفند ها و شیوه ها


ادامه در فصل سوم با بازیابی ساده از سطل زباله ، بازیابی در صورت سلامت ویندوز ، بازیابی در صورت تخریب ویندوز یا حذف پارتیشنها و بازیابی اطلاعات پاک شده در سطل زباله آشنا خواهیم شد.در فصل چهارم این کتاب با چندین نرم افزار بازیابی اطلاعات از قبیل Active Un و Easy Recovery Pro آشنا می شویم و همچنین نحوه جستجو و بازیابی اطلاعات گمشده ، تهیه کردن پشتیبان از اطلاعات و بازگرداندن اطلاعات Backup به محل اولیه با استفاده از این برنامه ها را خواهیم آموخت.در انتها در فصل پنجم نحوه انجام عمل هارد به هارد را در سه مرحله خواهیم آموخت.مرحله اول : اتصال سخت افزاریمرحله دوم : طریقه شناسایی توسط BIOSمرحله سوم : اطمینان از نصب هارد دیسک.در این فصل همچنین با نحوه اتصال هارد دیسک معیوب به سیستم نیز آشنا خواهیم شد.

َاین کتاب برای افراد خاصی نوشته نشده است. چه کسی که یک روز است با کامپیوتر آشنا شده و چه کسی که سالهاست با کامپیوتر کار می کند می تواند این کتاب را برای نگهداری صحیح اطلاعات و بازیابی کامل آن در صورت تخریب ، همیشه همراه خود داشته و مطالعه نماید.این کتاب شامل 5 فصل می باشد.
در فصل اول این کتاب با دلایل از دست دادن اطلاعات از قبیل اشتباهات کاربر ،برق سیستم ، فرسودگی قطعه و ویروس آشنا می شویم.
در فصل دوم این کتاب نکات ایمنی جهت نگهداری صحیح اطلاعات از قبیل استفاده از Backup ،استفاده از RAID ، استفاده ازکارتهای محافظ هارد دیسک وتعریف سیستم فایل را خواهیم آموخت.
در ادامه در فصل سوم با بازیابی ساده از سطل زباله ، بازیابی در صورت سلامت ویندوز ، بازیابی در صورت تخریب ویندوز یا حذف پارتیشنها و بازیابی اطلاعات پاک شده در سطل زباله آشنا خواهیم شد.
در فصل چهارم این کتاب با چندین نرم افزار بازیابی اطلاعات از قبیل Active Un و Easy Recovery Pro آشنا می شویم و همچنین نحوه جستجو و بازیابی اطلاعات گمشده ، تهیه کردن پشتیبان از اطلاعات و بازگرداندن اطلاعات Backup به محل اولیه با استفاده از این برن
امه ها را خواهیم آموخت.
در انتها در فصل پنجم نحوه انجام عمل هارد به هارد را در سه مرحله خواهیم آموخت.
مرحله اول : اتصال سخت افزاری
مرحله دوم : طریقه شناسایی توسط BIOS
مرحله سوم : اطمینان از نصب هارد دیسک.در این فصل همچنین با نحوه اتصال هارد دیسک معیوب به سیستم نیز آشنا خواهیم شد.




نام کالا : کلید بازیابی اطلاعات     قیمت : 2,000 تومان

کد : 997755     تعداد مشاهده : 565   


وزن : 60 گرم     فروشنده : پیشتاز تک


خرید   کلید بازیابی اطلاعات




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد