امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

Galaxy S2 سامسونگ, یکی از پیشرفته‌ترین گوشی های هوشمند دنیا




یکی از مهم‌ترین اخباری که از هم‌اکنون در مورد “کنگره جهانی تلفن‌همراه ۲۰۱۱ ” منتشر شده، عرضه گوشی هوشمند جدیدی توسط شرکت سامسونگ است که شامل پردازنده دو هسته‌ای می‌شود و با امکانات پیشرفته خود می‌تواند گوی سبقت را از تمام رقبا برباید.



سامسونگ قصد دارد پیشرفته‌ترین محصول خود را که پیشرفته‌ترین گوشی هوشمند دنیا نیز محسوب می‌شود با نام Galaxy S2 وارد بازار کند که البته به همراه آن گوشی Galaxy S Mini یا Galaxy Ace نیز عرضه می‌شوند.


روی گوشی Galaxy Ace نمایشگر لمسی ۵/۳ اینچی با کیفیت ۳۲۰ در ۴۸۰ پیکسل از نوع Super AMOLED نصب شده که امکان تماشای تصاویر با بهترین کیفیت را برای کاربران فراهم می‌کند.

این گوشی شامل نسخه ۲/۲ سیستم‌عامل اندروید گوگل نیز می‌شود.


گوشی‌های دوهسته‌ای که سامسونگ قصد دارد در نمایشگاه امسال عرضه کند، بسیار پیشرفته طراحی شده‌اند.



این گوشی Galaxy S2 نام دارد ;i شامل نمایشگر لمسی ۳/۴ اینچی Suoper AMOLED می‌شود و از دیگر امکانات قابل ملاحظه به کار رفته در آن می‌توان به رم ۵۱۲ مگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، دوربین ۸ مگاپیکسلی و دوربین دوم ۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.


این گوشی قابلیت پشتیبانی از سیستم‌های ورودی و خروجی HSPA+، HDMI،‌ NFC و بلوتوث را دارد و به گیرنده ماهواره‌ای GPS نیز مجهز شده است.


برای این گوشی هوشمند پردازنده دوهسته‌ای Qualcomm با توان ۲/۱ گیگاهرتز در نظر گرفته شده است و کارشناسان آن را یکی از پیشرفته‌ترین محصولاتی می‌دانند که قرار است در نمایشگاه امسال معرفی شود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد