X
تبلیغات
پیکوفایل
رایتل

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft
دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی 
تبلیغات امیروزشاپ
موچین گوش و بینی Hygienic Clipper
نویسندگان امیروزسافت

امیر رسولی طهرانی Dr amirooz 810 میلاد 8 علی 2 فریبرز 15
امار امیروزسافت

تعداد بازدید ها: 999138

بفرمایید




خیلی از افراد چاق برای کاهش وزن خود از برخی ریزه کاری های سهل و ساده غافل می شوند که در صورت توجه به آن می وانند در مدت کوتاهی سریع و آسان لاغر شوند

.ما برای این قبیل افراد 14 نکته بسیار ظریف و ساده را گلچین کرده ایم که می تواند در کاهش وزن آنها موثر و مفید باشد1- با شکم سیر خرید کنیدگرسنگی مشاور خوبی برای خرید نیست اگر به هنگام گرسنگی به خرید بروید مواد خوراکی چرب تر و سیرین تری را انتخاب می کنید و به آنها ناخنک می زنید پس بهتر است مواد غذایی را بعد از خوردن غذا و هنگام سیری بخرید!

2-فقط بشقاب های کوچکاندازه بشقاب در مقدار غذایی که می کشید اندازه لقمه ها و آهسته کردن ریتم و آهنگ غذا خوردن تاثیر دارد پس فقط در بشقاب های کوچک غذا بخورید!
3-مشکل پسند باشیدغذهایی که آماده هستند و سریع وارد دهان می شوند مثل شیرینی و تنقلات را از برنامه غذایی خود حذف کنی
د4- به سرعت لاغر نشویدکم کرد سریع وزن بدن شاید از نظر روحی و از نظر دیگران خوش آیند باشد ولی موثر نیست شخصی که به سرعت لاغر می شود به همان سرعت دوباره به وزن اولیه باز می گردد .کاهش وزن به طور آرام و منظم به بدن این امکان را می دهد که به وزن جدید عادت کند تا بعد از قطع رژیم وزن بیشتر ثابت بمان هیچگاه بیشتر از نیم تا یک کیلو در هفته لاغر نشوید
.5- آب سرد بنوشیدنوشیدن آب سرد باعث کندی حرکت معده و صرف انرژی اضافی برای گرم کردن غذا تا دمای مناسب بدن می شود
6- سریع غذا نخوریدآهسته غذا خوردن باعث می شود که شما زمان بیشتری را برای صرف غذا قائل شوید و زودتر احساس سیری کنید.7
- ورزش را فراموش نکنیدحتی پیاده روی ساده اگر ممتد باشد می تواند برای کاهش وزن مفید قرار گیرد
.8- آب زیاد بنوشیدپر شدن معده با آب و مایعات از طریق ارسال پیام های عصبی به مغز مرکز گرسنگی را غیر فعال می کند و در نتیجه دیرتر گرسنه می شوید


9- گرسنگی را تحمل نکنید.وقتی خیلی گرسنه باشید با ولع و به سرعت هر غذایی را می خورید یعنی بیشتر می خورید و اثر گرسنگی کشیدن در واقع خنثی می شود در صورتی که اگر در دفعات مهتلف غذاهای کم کالری و پرفیبر مصرف کنید هم گرسنگی را تحمل نمی کنید هم از نظر روحی ارامش بیشتری دارید و نتیجه بهتری نیز به دست می آورید

.10- مقابل تلویزیون غذا نخورید!هنگام تماشای برنامه های تلویزون بدون دقت به مقدار غذا خوردن به خوردن ادامه می دهید پس بهتر است هنگام تماشای تلویزیون از مصرف غذا صرف نظر کنید

!11- با سبزیجات شروع کنیدغذا را با سبزیجات شروع کنید با این عمل هم زمان بیشتری به گوارش تحرک های فیزیکی می دهید تا مرکز گرسنگی غیر فعال شود و هم به علت پر شدن معده کمتر غذا می خورید

.12- با اینها غذا نخوریدبا افراد چاق و خوش اشتهاغذ خوردن به همراه چنین افرادی ناخودآگاه شما را تشویق می کند که بیشتر غذا بخورید

!13- تنقلات خوشمزه موقوف!

مصرف تنقلات مختلف از جمله شکلات و آجیل باید موقوف شود این قبیل مواد معمولا در مقادیر کم کالری بالایی دارند و باعث چاقی می شوند.


[ دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ] [ 04:08 ] [ امیر رسولی طهرانی Dr amirooz ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

افزایش آمار بازدید
تبلیغات امیروزشاپ
سشوار مسافرتی
موضوعات وب
تبلیغات امیروزشاپ
مودم بلوتوث کامپیوتر Bluetoth Modem
پیج رنک امیروزسافت
فروش ویژه

سیم کارت ریدر sim CARD reader برای خواندن شماره ها و sms از سیم کارت
تبلیغات

شارژر خورشیدی موبایل (سولار شارژر solar charger)
قالب بلاگفا حافظ پارس خودرو