امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

Download Movavi Video Converter - نرم افزار و ابزار تبدیل فیلم

 

                       http://img.movavi.com/v3/boxes/en/vc10_products_box.jpg



نرم افزار Movavi Video Converter از عمده نرم افزار های تبدیل فایل های ویدئویی می باشد که می توانید از آن برای تبدیل فایل های صوتی و تصویری، ذخیره سازی فایل برای دستگاه های قابل حمل، ریپ و رایت DVD استفاده نمایید. این نرم افزار قدرتمند در زمینه تبدیل فیلم همراه با ابزار جانبی برای ویرایش و اجرای فیلم را سایت دانلود رایگان نرم افزار برای افراد حرفه ای در زمینه کار با فایل های تصویری تهیه و به اشتراک گذاشته است.
فایل های صوتی ، تصویری و تبدیل دی وی دی انجام دهید. فایل های صوتی، تصویری و DVD تبدیل DVD را با پشتیبانی بیش از 170 فرمت تصویری از جمله HD به یکدیگر تبدیل نمایید. اگر شما تجربه تبدیل فایل های ویدئویی را داشته باشید و یا اینکه اولین بارتان باشد، نرم افزار مبدل ما به شما دو گزینه تنظیمات اتوماتیک و تنظیمات دستی را پیشنهاد می کند.
فایل های خروجی را برای دستگاه های قابل حمل ذخیره نمایید و یا با تبدیل به DVD بر روی DVD رایت کنید. تنظیمات از پیش تعیین شده نرم افزار مبدل ویدئویی به شما این امکان را می دهد تا فایل ویدئویی خود را برای اجرا در دستگاه های قابل حمل از جمله Apple iPod® and iPhone™, Sony PSP™, Microsoft Zune™, PDAs, BlackBerry تبدیل نمایید . فایل های ویدئویی خود را بر روی DVD در حالت رایت DVD خود نرم افزار مبدل رایت نمایید.


فایل های ویدئویی، DVD و موسیقی را اجرا کنید. آیا تا به حال با اجرای فایل های چند رسانه ای (صوتی و تصویری) مشکلی داشته اید؟ هم اکنون شما می توانید نه تنها فایل های خود را با این نرم افزار تبدیل کنید، بلکه هر فرمت ویدئویی را از جمله DVD و HD و فایل های صوتی را با نرم افزار رایگان Movavi Video Player اجرا نمایید.
شکل و شمایل فایل های ویدئویی را با ابزار ویرایش عوض کنید. با نرم افزار Movavi Video Converter شما نه تنها می توانید فایل های ویدئویی و صوتی را تبدیل نمایید بلکه می توانید ویرایش اساسی بر روی فایل انجام داده و کیفیت فیلم را تنظیم کنید. برش دهید، ادغام کنید، بچرخانید، فیلتر اضافه نمایید و کپی رایت خود را اضافه کنید. کلیه امکاناتی که کاربران حرفه ای باید داشته باشند، با این نرم افزار در دستان شما می باشند . . .  .


ادامه مطلب ...

10کاری که به مغز شما آسیب می‌زند

 

10کاری که به مغز شما آسیب می‌زند

آیا می دانید چه کارهایی سبب آسیب رساندن به مغز می‌شوند؟


لیستی از کارهایی که سبب می‌شود به مغزتان آسیب برسد از این قرار است: . . .   .
 



ادامه مطلب ...

دانلود مدیریت قدرتمند دانلودها با getgo Download manager 4.5.2.696

  

http://www.worthytips.com/wp-content/uploads/2008/11/getgo.jpg



همیشه گفته ایم که یکی از مهم ترین اهداف ما این بوده که بتوانیم در هر زمینه ای نرم افزارهای قدرتمند را معرفی کنیم تا دستان کاربران برای انتخاب مناسب ترین گزینه باز باشد. این امر کمک می کند تا کاربر بسته به زمان، هدف و بسیاری موارد دیگر نرم افزاری را انتخاب کند که بهترین نتیجه را دربرداشته باشد. تا به حال در زمینه مدیریت دانلود و نرم افزارهای Download Manager چندین و چند نرم افزار در امیروزسافت معرفی شده و به طبع در مورد هریک توضیحاتی داده شده است تا هریک از کاربران بسته به نیاز و علاقه مندی خود یکی را انتخاب کنند. این بار هم قصد معرفی نرم افزار مدیریت دانلودی را داریم که در سایت های مشابه کمتر نام آن برده شده و به طور کلی زیاد شناخته شده نیست، اما این نرم افزار که  GetGo Download Manager نام دارد ابزاری فوق العاده کامل و غنی از امکاناتی است که می تواند تمامی خواسته های کاربران را جوابگو باشد. این ابزار که نسخه جدید آن 4 روز قبل ارائه گردید قابلیت های بیشماری دارد. اولین و مهم ترین خصوصیت این دانلود منیجر رایگان بودن آن است که دیگر به هیچ گونه کرک یا فایل جداگانه ای نیاز نداشته و پس از نصب هم به راحتی قابل استفاده خواهد بود. قابلیت های معمول که در اکثر نرم افزارهای مشابه هم وجود دارد در GetGo Download Manager هم گنجانده شده است. سازگاری با مرورگرهای رایج از جمله نسخه های مختلف IE و Mozilla Firefox ، سرعت بالا در دریافت فایل ها از طریق تکه تکه کردن فایل برای دریافت سریعتر ، امکان Pause زدن چند باره در طول دانلود یک فایل ، قابلیت زمان بندی دانلود ها و چندین و چند قابلیت دیگر که معمول با کمی تغییرات در اکثر نرم افزارها قابل مشاهده خواهند بود.
اما این ابزار قابلیت های مهمی هم دارد ، از جمله این که می توان به سادگی از سایت هایی نظیر YouTube، Myspace، Google Video، MetaCafe، DailyMotion، iFilm/Spike، Vimeo کار دانلود را به سادگی انجام داد. این سایت ها ، نوعی سرور به اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری می باشند که معمولا به صورت آنلاین فایل های صوتی و تصویری را اجرا می نمایند. قابلیت دانلود دسته ای فایل ها به سادگی ، امکان ذخیره سازی فایل ها تا 2 گیگابایت یا بالاتر ، محیط کاربری جذاب به همراه چندین پوسته زیبا ، استفاده بسیار آسان از نرم افزار که نکته مهمی در بین کاربران به شمار می رود و چندین و چند قابلیت دیگر که مطمئنا کاربران می توانند در طول استفاده از  GetGo Download Manager به آن پی ببرند . . .   .


قابلیت های کلیدی نرم افزار getgo Download manager  4.5.2.696 :
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- افزایش سرعت دانلود تا 500 برابر
- قابلیت Pause چندباره در طول دانلود فایل ها
- قابلیت دانلود از سایت های نمایش آنلاین ویدئوها
- امکان دانلود فایل های حجیم حتی بیش از 2 گیگابایت
- سازگاری کامل با دو مرورگر رایج و محبوب IE و Mozilla Firefox- امکان دانلود دسته ای فایل ها
- امکان زمان بندی فایل ها به انعطاف پذیری بالا
- وجود چندین پوسته ساده اما زیبا
- پشتیبانی از تمامی پروتوکل های رایج
- پیش نمایش از تصاویر دریافتی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا و ویندوز محبوب 7
- و  . . .   .


ادامه مطلب ...

دانلود رایگان مرورگر پر سرعت اینترنت گوگل Google Chrome 5.0.375.86


http://www.blogcdn.com/www.downloadsquad.com/media/2010/01/chrome-5-sdag.jpg




مدت ها پیش گوگل خبر از عرضه سیستم عامل اختصاصی خود را با نام Chrome داده بود و نسخه هایی از این سیستم عامل نیز منتشر شده است.
همونطور که میدونید گوگل مرورگر محبوب خودش رو با نام Google Chrome نیز  به دنیای آی تی معرفی نمود و در مدت کوتاهی این مروگر توانست رقیب جدی برای مروگر های مشهوری مانند اپرا و فایر فوکس و اینترنت اکسپلورر شود که سالها در این عرصه فعالیت می نمودند.
سرعت بسیار بالای محصولات گوگل چه سرویس های آنلاین و چه سرویس های تحت دسکتاپ و اپلیکیشنی گوگل که باز هم به صورت آنلاین فعالیت میکنند در بین دوستداران وب و اینترنت محبوبیت خاصی پیدا نموده است.

این برنامه به علت تحریم بودن ایران در هیچ سایتی قابل دانلود نیست.

اما امیروز سافت به همراه p30download این برنامه را به تمام ایرانیان تقدیم میکند.

به شخصه مشترک تمام سرویس های گوگل هستم و حاضر به استفاده از سرویس های مشابه سایر شرکت نمیباشم.چرا که در طی چندین سال فعالیت در دنیای وب همیشه شاهد بوده ایم که گوگل در این زمنیه ها بهترین بوده است.
سیستم عامل گوگل کروم که بسیار هم زیبا طراحی شده است در آینده ای نچندان نزدیک میتواند از رقبای سرسخت شرکتی مانند مایکروسافت باشد و میتوند با محبوبیتی که دارد به سرعت جایگاه خود را در بین کاربران تثبیت نماید. . .  .


قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Chrome 5.0.375.86:
- سرعت بالا در بارگزاری صفحات
- دارای قابلیت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در یک صفحه)
- امنیت بالا در محیط نا امن اینترنت
- جلوگبری از خطرات احتمالی Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی بی مورد (PopUp - Blocker)
- محافظت از پسوردها و رمز های عبور خصوصی و امنیتی
- زیبایی در طراحی
- دارای پوسته های مختلف
- پشتیبانی از تمام نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا و سون
- و  . . .   .


ادامه مطلب ...

KMPlayer 2.9.4.1437 Final نرم افزار مالتی مدیا دانلود رایگان و سریع


http://img1.imagebanana.com/img/4uy4iqon/209996556_2998f41ad4.jpg



با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمایند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار KMPlayer v2.9.4.1437:
- محیطی جذاب و سه بعدی متفاوت با آنچه تا کنون دیده اید
- پشتیبانی از فرمتهای صوتی و تصویری: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
- امکان کپچر کردن فایلها با کیفیت قابل قبول
- در اختار گذاشتن تمام اطلاعات یک فایل صوتی یا تصویری مانند : نوع فایل ، پسوند و .. . و امکان ویرایش یا کپی
- هماهنگی و پشتیبانی از برنامه های : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
- قابلیت نمایش زیر نویس فیلمها و سازگاری کامل با زبان فارسی
- نرم افزار بسیار کم حجم با قابلیتهای بسیار زیاد
- قابلیت تعریف و تنظیم کلیدهای پخش برنامه به آسانی
- قابلیت پشتبانی از پوسته و پلاگینهای مختلف در برنامه
- قابلیت نشان دادن اطلاعات فایلها به صورت کامل پشتیبانی از فایلهای فشرده
- پشتیبانی کامل از فرمتهای دی وی دی
- پشتبانی کامل از فایلهای فلش
- پشتیبانی بالا از دوربین های دیجیتال
- امکان پخش فایلهای AAC, OGG
- پشتیبانی از Shockwave Flash/FLC/FLI
- پوسته های جذاب و زیبا
- امکان هماهنگ شدن با پلاگینهای وینمپ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و  . . .   .


ادامه مطلب ...

پلیر همه کاره و قدرتمند مالتی مدیا VLC Media Player 1.1.4

 

http://i9.fastpic.ru/big/2010/0828/b3/137232a2b013551dd94531141fb0b4b3.jpeg



VLC Media Player 1.0.5 نرم افزاری کامل جهت پخش و اجرای فایلهای صوتی و تصویری و مورد استفاده برای کلیه فرمت های تصویری که کاربر امکان لذت بردن از فایلهای MultiMedia با تقریبا هر پسوندی را دارد.

VLC Media Player 1.0.5  یک مدیا پلیر قوی و کم حجم است که تقریبا اکثر فرمت های رایج را بدون احتیاج به هیچ کدک اضافه ای پخش میکند. این برنامه همچنین قابلیت پخش DVD, VCDو Audio Cd را دارد. شما با این برنامه به راحتی میتوانید از زیرنویس های موجود در اینترنت برای فیلمهای مختلف استفاده کنید.یکی دیگر از قابلیتهای این برنامه این است که به شما اجازه میدهد تا با استفاده از شبکه پر سرعت(IPv4, IPv6) و Vlc به عنوان سرور، فایل های مدیای خودتان را روی شبکه پخش کنید. مهمترین نکته در مورد این برنامه این است که VLC Media Player 1.0.5 به صورت Open Source هست و شما می توانید کد برنامه رو از سایت این برنامه بگیرد و همچنین این برنامه برای سیستم عامل های به غیر از ویندوز از جمله برای Mac OS و Linux از جمله SUSE , Red Hat, Ubuntu  و… هم نوشته شده است و قابل نصب بر روی تمام ویندوز ها میباشد . . .  .

 


ادامه مطلب ...

PowerArchiver 2009 11.03 فشرده سازی قدرتمند دانلود رایگان


http://dwlsoft.com/images/powerarchiver-pofessional-2010-11-50-37.png



PowerArchiver نام نرم افزاری است که هر آن چه شما از یک برنامه فشرده ساز انتظار دارید برآورده می سازد، شما توسط این نرم افزار می توانید فرمت های فشرده متفاوت زیادی را مشاهده و آنها را استخراج نمایید و همچنین به ساخت آرشیو های فشرده با فرمت های رایج و قدرتمند بپردازید.
از ویژگی های مهم نرم افزار می توان به مواردی همچون وجود محیطی جدید و کاربر پسند ( دارای مجوز از Microsoft Office UI )، فشرده ساز ی و کم حجم کردن فایل، پوسته های زیبا و متنوع، مدیریت پسورد ها، مخفی سازی و رمز دار کردن به صورت پیشرفته، پشتیبان گیری، مبدل آرشیوها، ابزار فشرده سازی دسته ای، هماهنگی با FTP، پشتیبانی قدرتمند از SFX و ابزار های پیشرفته ای برای رایت CD/DVD/BD را نام برد . . .  .


ویژگی های مهم PowerArchiver 2009:

پشتیبانی از فرمت های 7-ZIP, ZIP, CAB, LHA (LZH), TAR, TAR.GZ, TAR.BZ2, BH, RAR, ARJ, ARC, ACE, ZOO, GZ و BZIP2
توانایی خواندن و استخراج فایل ها از روی ایمیج دیسک ها با فرمت های گوناگون : ISO, BIN, IMG و NRG
ساخت فایل های ZIP ، CAB و PAE توسط ویزارد قدرتمند برنامه
پشتیبانی از آرشیوهای ZIP با حجم نامحدود توسط افزایش و بهبود کارایی برنامه برای وقتیکه با بیش از 100000 فایل کار میکنید
ذخیره سازی تنظیمات بصورت پروفایل برای استفاده دوباره در ساخت آرشیو
امکان انتقال فایلها برروی سرور FTP با امنیت بالا
مدیریت پسوردها برای ذخیره پسورد هایی که ممکن است دوباره و بارها از آنها بخواهید استفاده نمایید
نمایشگرهای داخلی با توانایی نمایش TXT, RTF, GIF, PNG, BMP, ICO, TIFF, GFI, SGI, EMF, WMF, PPM, Adobe Photoshop, Autodesk, Truevision, - ZSoft Paintbrush, Kodak Photo-CD, JASC PaintShop Pro, and Dr. Halo
قابلیت نمایش آرشیوها در 2 حالت کلاسیک و اکسپلورر پشتیبانی از قابلیت Drag and Drop
سازگاری کامل با ویندوز ایکس پی و ویستا
توانایی چاپ لیست فایل ها بصورت TXT و HTML
توانائی تعمیر فایلهای معیوب Zip شده
توانایی تبدیل بین فرمت های مختلف ( برای مثال تبدیل یک آرشیو ZIP به آرشیو CAB و ...)
قابلیت استخراج چندین آرشیو در یک لحظه و جستجو در آرشیو ها بصورت قدرتمند
به روز رسانی اتوماتیک نرم افزار و همچنین دانلود و نصب ورژن های جدید PowerArchiver
راهنما قدرتمند نرم افزار بصورت عکس و HTML برای شروع کار

وجود پوسته های متنوع و زیبا و همچنین قابلیت ایجاد تغییرات در پوسته، نوار ابزار و آیکون های برنامه توسط کاربر . . .   .



ادامه مطلب ...

GOM Player 2.1.26.5021 - نرم افزار پخش کننده تمامی فرمتهای صوتی


http://gom-player.gooofull.com/resources/img/screenshots/2009/09/87ef9bbfd3dec2cc191e3941d7dcdc4e.png



GOM Player یک نرم افزار قدرتمند در عین حال ساده است که توانایی پخش بیشترین فرمتهای صوتی و تصویری را دارد. از جمله فرمتهای ویدئویی که GOM Player توانایی پخش آن را دارد Avi , Dat , Mpeg , DivX , XviD و بسیاری فرمتهای دیگر را نام برد. ویژگی خاص GOM Player این است که نیازی به کدک خارجی برای پخش فایلهای صوتی و تصویری ندارد بلکه با نصب این نرم افزار مالتی مدیا کدکهای خاص خود نرم افزار نصب میشود و شما نیازی به پلیر خارجی برای پخش فایل ها ندارد. همچنین GOM Player توانایی پخش فایلهای Stream آنلاین مانند ASF/OGG/MP3/AAC/MPEG PS/MPEG TS را نیز دارد . . .  .


قابلیت پشتیبانی از تمامی کدکهای تصویری

قابلیت پشتیبانی از تمامی کدکاهای صوتی

قابلیت پخش فایل های AVI مشکل دار که فریم هایی را از دست داده اند.

قابلیت اضافه کردن پوسته و تغییر دادن ظاهر نرم افزار, قابلیت نمایش ساب تایتل , قابلیت بزرگنمایی , تنظیم سرعت پخش فایل و . . .   .


ادامه مطلب ...