امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

محافظت کامل از سیستم با بسته امنیتی Panda Global Protection 2011

http://softneed.net/uploads/posts/2010-08/1280748390_12011.jpeg


محافظت از سیستم ها در مقابل انواع ویروس ها حملات مخفی و ... برای بسیاری از کاربران و علی الخصوص آنهایی که داری ارتباطات زیادی با محیط بیرون سیستم خود اعم از دنیای مجازی و فضای اینترنت و یا دائما دریافت و انتقال اطلاعات مختلف از طریق انواع حافظه های جانبی می باشند که خطر ابتلا سیستم به آلودگی های مخرب را افزایش می دهد از این رو هرکس بنا به سلیقه خود نرم افزار  آنتی ویروسی را جهت حفاظت از سیستم خود در کنار دیگر ابزار مانند دیواره های اتشین  و ... انتخاب می نماید. یکی نرم افزار های قدرتمند محافظ نرم افزار Panda Global Protection می باشد که شامل بسته امنیتی قدرتمندی می باشد، بسته ای بسیار کامل شامل تمامی ابزار های لازم برای برقراری امنیتی بسیار بالا ی باشد. البته همیشه پاندا از آخرین تکنولوژی ها و متدها برای شناسایی برنامه های مخرب استفاده می نموده و در همین نسخه جدید هم به همین شکل از آخرین و جدیدترین متدها برای شناسایی برنامه های مخرب استفاده می کند. به روز رسانی های مداوم و به صورت روزانه و با سرعتی بالا از سوی شرکت سازنده از قابلیت هایی است که در بسته امنیتی Panda Global Protection به کاربران هدیه می شود. از دیگر خصوصیات می توان این طور بیان کرد که با کم ترین سیستم سخت افزاری می توان با محیطی کاملا ساده در عین کارآیی بالا سیستمی امن را با Panda Global Protection  تجربه نمود.

ابزار هایی که در بسته امنیتی Panda Global Protection 2011 4.00.00 قرار دارند عبارتند از:
Anti-Malware Protection:
برقراری امنیت در مقابل ویروس ها، تروجان ها، جاسوس افزار ها و ... با این ابزار موجود در بسته امنیتی پاندا حاصل خواهد شد.
Anti-Malware Engine:
با این صورت که همیشه و به صورت اتوماتیک سیستم رایانه ای مورد اسکن و بازرسی قرار خواهد گرفت تا کوچک ترین آسیبی به سیستم وارد نشود.
Advanced Proactive Protection:
تکنولوژی جدیدی که در بسته امنیتی پاندا قرار گرفته است از ورود هر گونه فایل مخربی جلوگیری می کند. این تکنولوژی با بهره گیری از الگوریتم های بسیار کامل و حساب شده در مقابل هر فایل مخربی ایستادگی کرده و حتی از اجرای کوچکترین فایل مخربی هم جلوگیری به عمل می آورد.
Personal Firewall:
دیوار آتشینی قدرتمند که جلوی حمله هکرها را خواهد گرفت. به این صورت که اگر کوچکترین احساس خطری از سوی پاندا حس شود برنامه مخرب سریعا بسته یا به عبارت دیگر Block خواهد شد.
Identity Theft Protection:
همه سایت ها در زمان اجرا باید از فیلتر امینتی پاندا اجازه عبور گیرند.
Anti-Banking Trojan Engine:
هیچ تروجانی با وجود این نرم افزار نمی تواند کوچکترین آسیبی را به سیستم ها وارد نماید.
Anti-Rootkit Technology:
تکنولوژی بسیار جدیدی که امنیت را در مقابل هکر ها فراهم می کند. این تکنولوژی میان کاربران بسیار محبوب بوده و از سوی مجله بسیار معروف PC Magazine به عنوان جدیدترین و بهترین تکنولوژی ها برنده جایزه شده است.
Anti-Spam Filter:
جلوگیری از ورود ایمیل های تبلیغاتی و مخرب با Anti Spam Filter فراهم می آید.
Parental Control:
کنترل فرزندان با این ابزار بسیار آسان است. کودکان و فرزندان شما نمی توانند به هرجایی که خواستند سربه زنند تا ناخواسته سیستم شما را مورد حمله فایل های مخرب قرار دهند.
Web Filter:
فیلترینگ بسیار قدرتمند در مقابل سایت های مخرب که اجازه لودشدن صفحات وب را نخواهد داد.
Personal Information Filter:
یکی از بهترین ابزار ها همین ابزار است. چراکه اطلاعات شخصی کاربران را در هر محدوده ای به طور کامل محفوظ می دارد.
Backup & Restore:
نهایت امر هم قابلیتی که نوعی بیمه است در مقابل هر حمله، که خیال کاربران با وجود این ابزار به طور کامل راحت خواهد شد. چرا که می توانند با چند کلیک ساده تمامی اطلاعات خود را از فایل پشتیبان بازیابی کنند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Panda Global Protection 2011 4.00.00:
- بسته قدرتمند شامل ابزاری مانند دیواره آتش، Anti Spam Filter و ... جهت حفاظت کامل از سیستم شما در برابر سایر تهدیدات مانند ویروس ها، جاسوس افزار ها و ...
- به روز رسانی سریع و به صورت روز به روز
- بیش از 12 ابزار مجزا برای برقراری امنیت
- استفاده از جدید ترین متد ها و تکنولوژی ها برای شناسایی فایل های مخرب
- محیطی ساده در عین کارآیی
- سازگاری با سیستم های سخت افزاری نسبتا معمولی
- بهینه سازی سیستم رایانه ای
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و  . . .   .


ادامه مطلب ...

ویرایش و روتوش تصاویر با PhotoInstrument 4.0 Build 404

http://voxitec.com/images/photoinstrument-2-6-build-238-multilingual.JPG



از خوب به نظر نرسیدن پوست خود در تصاویر ناراحت نباشید.
همیشه یکی از مواردی که کاربران به آن توجه دارند این است که آیا ابزاری هست که بتواند چین و چروک های موجود در تصاویری که با دوربین های دیجیتالی گرفته شده اند را ویرایش نموده و از بین ببرد؟ شاید اولین نرم افزاری که به ذهن می رسد همان ابزار معروف Adobe یعنی Photoshop باشد. در این که این نرم افزار بهترین نرم افزار دنیا در زمینه ویرایش تصاویر به شمار می رود شکی نیست اما استفاده از آن هم به همین آسانی ها نبوده و نیاز به یادگیری داشته و کسانی در استفاده از این ابزار موفق هستند که به صورت حرفه ای با آن کار کرده و انواع ترفند های آن را بتوانند در جای مورد نظر استفاده کنند. پس چاره کار در مورد روتوش تصاویر چیست؟ نرم افزاری در زمینه ویرایش و روتوش تصاویر وجود دارد که در کمترین زمان ممکن و به فاصله ی چند کلیک ساده ، کارهای اعجاب آوری را انجام می دهد، به طوری که اگر کسی تصاویر اولیه را ندیده باشد باور نخواهد کرد که تصاویر مورد ویرایش قرار گرفته است. این نرم افزار در حقیقت یه گریمور حرفه ای برای ویراستارهای تصاویر است. ابزاری که در مورد آن صحبت می کنیم  PhotoInstrument نام دارد. نرم افزاری بسیار کم حجم که در نوع خود تقریبا کم نظیر و یا حتی بی نظیر است. از جهاتی این نرم افزار بسیار ساده است اما از جهت دیگر استفاده از آن هم فوق العاده آسان است. تنها با انتخاب تصویر مورد نظر و سپس انتخاب براش مناسب می توان تصویری با نهایت خلاقیت را بدست آورد. اگر شما نرم افزار PhotoInstrument را داشته باشید مثل این است که وسیله ی گریم تصاویر خود را در کامپیوتر در اختیار دارید. این برنامه از چهره ی شما تصاویری کامل و بی عیب برای ارسال به دوستان و یا قرار دادن در آلبوم خانوادگی تان می سازد. با این برنامه شما قادر خواهید بود عکس های خود را بسیار بهتر از قبل و حتی بهتر از یک عکاس ویرایش نمایید.
نرم افزار PhotoInstrument ابزار قدرتمند جهت ویرایش گرافیکی محل تصویر و پردازش عکس های گرفته شده دیجیتالی می باشد. فقط با چند کلیک هر کسی می تواند مشکل عکس دیجیتالی را حل نماید. ویرایش عکس، روتوش و آرایش کردن از کاربردهای این نرم افزار است. از ابزار های این نرم افزار می توان به کپی، ایجاد دود، تمیز کردن صورت، رایت کردن، برس، تیره کردن، شارپ، رنگ آمیزی، چرخش، پاک کردن قرمزی چشم، روشنایی و ... اشاره نمود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PhotoInstrument 4.0 Build 404:
- دارای ابزارهای مختلف مانند Sharpen،Blur،Brush،Dodge / Burn،Glamour Skin،Skin Cleaner،Colorize،Smudge،Clone ،Liquify
- شامل ابزارهای Glow،Adjust Color Levels،Brightness-Contrast،Red Eye Removal،Rotate / Scale
- آسان بودن استفاده از نرم افزار
- سرعت عمل در انجام کارها
- ابزاری کم حجم و بی نظیر نسبت به ابزارهای مشابه
- نهایت کیفیت در ذخیره سازی تصاویر
- دارای بیش از 15 براش
- استفاده از زبان های مختلف در نرم افزار
- پشتیبانی از زبان های مختلف
- قابلیت از بین بردن قرمزی چشم
- از بین بردن چین و چروک های اضافی صورت
- تغییر جهت و چرخاندن تصویر
- توانایی آرایش کردن توسط ابزار مختلف
- پشتیبانی از ویندوز NT4/2000/XP/Vista و ویندوز ویستا
- و  . . .   .


ادامه مطلب ...

با Lavasoft Ad-Aware Plus 8.3 از شر برنامه های مخرب در امان بمان

http://www.tkshare.com/pic/20100707/201007071415432.jpeg



Lavasoft Ad-Aware Plus محصول نرم افزاری شرکت Lava-Soft از جمله محبوب ترین و معتبرترین برنامه های شناسایی جاسوس افزارها (Spyware) و کدهای مخرب می باشد که هر هفته تعداد یک میلیون نسخه از آن توسط کاربران در سراسر جهان دانلود می شود. این نرم‌افزار کامپیوتر شما را در برابر هر نوع آزار و اذیت انگل‌های اینترنتی در پناه خود می‌گیرد و اجازه‌ی نفس کشیدن به هیچ عامل مشکوک و نفوذی را نمی‌دهد.
بسیاری از نرم افزارهایی که روزانه از اینترنت دریافت می کنید بدون آنکه متوجه شوید دارای کدهای جاسوسی معروف به Spy-Ware می باشند. شیوه عمل یک Spy-Ware بدین صورت است که ابتدا تمامی فعالیت های شما را در اینترنت تحت نظر می گیرد و سپس این اطلاعات را از طریق یک ایمیل برای شرکت مورد نظر خود ارسال می کند پس از آن است که صندوق پست الکترونیک شما با تعداد فراوانی ایمیل های ناخواسته تبلیغاتی "Spam" مورد حمله می گیرد.
Ad-Aware با هدف مراقبت از سیستم ها در مقابل برنامه های جاسوسی و ویروس ها و همچنین پاک سازی آن ها از سیستم ها طراحی شده است. این نرم افزار با کنترل کامل بر قسمت های مختلف هارد و همچنین عملیات Monitoring مداوم بر روی سیستم مانع نفوذ برنامه های مخرب به سیستم می شود. این نرم افزار بر تمامی فایل های در حال اجرا نظارت می کند تا در صورت مشاهد فایل آلوده مانع از اجرا و انتشار ویروس ها شود.
AD-aware برنده جایزه بهترین برنامه برای "شناسایی نرم افزارهای جاسوسی، طراحی شده برای سیستم عامل های Windows 98, 98SE, ME, NT40, 2000, XP Home, XP Pro, Vista است که به طور کامل حافظه، رجیستری، هارد، فلاپی و CD درایور شما را اسکن می کند.

ویژگی های نرم افزار Lavasoft Ad-Aware Plus 8.3:
- User-Controlled Spyware Removal برای تصمیم گیری کاربران در پاک کردن برنامه های جاسوسی و یا نگه داشتن آنها
- Hosts File Editor برای جلوگیری از باز شدن صفحات تبلیغاتی مزاحم، جلوگیری از فعالیت برنامه های مخرب مرورگر و ...
- دارای Advanced Command Line Support برای جستجو و از بین بردن برنامه های جاسوسی
- دارای TrackSweep برای محافظت از حریم شخصی کاربران، با پاک کردن اثرات باقی مانده از وب گردی در مرورگرها
- طراحی مجدد موتور نرم افزار به منظور انعطاف پذیری و دقت بیشتر نرم افزار در جستجوی برنامه های جاسوسی و مخرب
- امکان زمان بندی برای جستجو و به روز رسانی برنامه بر اساس نیاز های شخصی کاربران
- افزایش سرعت به روز رسانی نرم افزار با کم کردن حجم فایل های به روز رسانی
- دارای Ad-Watch RegShield برای مقابله با برنامه های مخربی که قصد دستکاری و ایجاد تغییرات در رجیستری را دارند
- دارای Process Watch Module برای زیر نظر گرفتن دقیق Process های در حال اجرا در کامپیوتر و دسترسی دقیق به جزئیات آنها برای توقف فعالیت سریع برنامه های مشکوک در حال اجرا در کامپیوتر
- دارای Ad-Watch Connect برای تشخیص Keylogger ها و شناسایی سارقان اینترنتی که از این روش برای متصل شدن به کامپیوتر ها و دیگر شبکه ها استفاده می کنند
- دارای Ad-Watch Real-Time Monitor برای زیر نظر گرفتن تمام فعالیت ها و از بین بردن برنامه های مخرب و جاسوسی قبل از نصب و اجرا شدن آنها در کامپیوتر

- بهینه سازی تکنولوژی شناسایی کدهای زنجیره ای (CSI)، به منظور  حفاظت بیشتر از حریم خصوصی کاربران به وسیله شناسایی دقیق برنامه ها و کدهای مخرب تعیبیه شده در برنامه های دیگر

و . . .   .


ادامه مطلب ...

طراحی و خلق آیکون های منحصر به فرد با IconCool Studio Pro 7.12

http://img.brothersoft.com/screenshots/softimage/i/iconcool_studio_pro-244185-1244085785.jpeg


شرکت Newera Software Technology که در زمینه تولید و ساخت نرم افزار های گرافیکی فعالیت دارد ، با معرفی نسخه جدید نرم افزار IconCool Studio  ویژه ساخت آیکون های زیبا توانسته است چشم بسیاری از طراحان و متخصصان کامپیوتر و نرم افزار را به سوی خود خیره کند، با استفاده از نسخه جدید نرم افزار IconCool Studio Pro شما قادر خواهید بود آیکون های دلخواه خود را در محیط کاملاً گرافیکی و ساده در عین حال حرفه ای خلق کنید. قابلیت ویرایش فرمتهای تصویری و تصاویر مختلف و تبدیل مستقیم این تصاویر به آیکون ها و در نهایت ویرایش آیکون ها از قابلیت های اصلی این نرم افزار است. IconCool Studio Pro با جلوه ها و فیلتر های متنوعی که دارد، علاوه بر آسان تر کردن کار طراحی، آثار شما را بسیار زیباتر و منحصر به فردتر خواهد کرد. اگر بدنبال ساخت آیکون برای نرم افزار های خود هستید و قصد دارید رنگ و آب برنامه خود را زیباتر کنید این برنامه را از دست ندهید!

ویژگی های کلیدی نرم افزار IconCool Studio Pro 7.12 Build:

 - پشتیبانی نسل جدید آیکون ها یعنی آیکون های ویندوز ویستا
 - نمونه های متنوع آیکون ویستا که به عنوان الگو می توانید از آنها استفاده کنید
 - قابلیت پشتیبانی فرمت PSD نرم افزار قدرتمند Adobe Photoshop که به اسانی آن را Import , Export می نماید
 - ایجاد تغییر در آیکون های ویندوز و تعویض آیکون های بخش های مختلف مانند My Computer, My Documents و ...
 - قابلیت پشتیبانی انیمیشن های GIF و استفاده از فریم های آن
 - دارای بیش از 50 فیلتر مختلف تصویر برای ایجاد تغییر و زیبایی در تصاویر ورودی، فیلتر هایی مانند lurring, Sharpening, Embossing و ...
 - دارای بیش از 15 جلوه مختلف تصویر برای ایجاد تغییر و زیبایی در تصاویر ورودی، جلوه هایی مانند Linear Gradient, Wave, 3D shadow, 3D Button, Text Gradient Effects و ...
 - قابلیت جستجو سریع برای فرمتهای مختلف آیکون در سیستم یا محیط یک شبکه
 - پشتیبانی 25 فرمت گوناگون تصویری برای ورود به محیط نرم افزار و ویرایش و تبدیل آنها به آیکون های دلخواه، فرمتهایی مانند BMP, DIB, EMF, GIF, ICB, ICO, ICL, JPG, JPEG, PBM, PCD, PCX, PGM, PNG, PPM, PSD, PSP, RLE, SGI, TGA, TIF, TIFF, VDA, VST, WBMP and WMF
 - قابلیت ذخیره ی نهایی به 12 فرمت مختلف BMP, CUR, GIF, JPG, ICL, ICO, PNG, WBMP, EMF, WMF, TGA and TIF.
 - تغییر نشانه های ماوس به راحتی
 - قابلیت نصب بر روی ویندوز های 98/200/2003/‍Xp / Vista
 - و ...

ادامه مطلب ...

مشاهده و اجرای فایل های فلش Adobe Flash Player 10.1.82.76 Final

http://www.downloadatoz.com/essentialware/adobe-flash-player/images/flash-player-10.jpg



فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

ویزگی های مهم نسخه جدید این ابزار:
- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی
- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3 
- افزایش کارایی
- و  . . .   .


ادامه مطلب ...

نرم افزار پخش همه ی فایل های مالتی مدیا Cowon JetAudio 8.0.7

http://soft-best.net/uploads/posts//1280401296_jetaudio.7.5.5.25.plus.vx.jpg



JetAudio فقط یک نرم افزار مالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست ، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی ، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن ، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگهای مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و ... از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Cowon JetAudio 8.0.7 1000 Plus VX:
- پخش موزیک و فایل های ویدیویی
- رایت CD صوتی از فایل های صوتی
- ضبط حرفه ای انواع صوت از هر منبع ورودی و یا درحال پخش در کارت صوت
- ویرایش کامل و همراه با جزییات فایل ها
- پشتیبانی صداهای خروجی چند کاناله
- مجهز بودن به Skin های مختلف و زیبا
- تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر و همچنین تبدیل فرمت Audio CD به فرمتهای رایج
- افکت های صوتی گوناگون و زیبا
- دادن کنترل کامل  به کاربر همانند یک ضبط صوت دیجیتالی کامل
- مجهز به Equalizer و تایمر و Alarm
- ساخت و ذخیره ی آلبوم های مورد علاقه شما
- امکان ایجاد رادیو اینترنتی
- پشتیبانی صداهای خروجی چند کاناله
- مجهز بودن به Skin های مختلف و زیبا
- قابلیت نصب پلاگین های مختلف
- اضافه شدن پوسته های زیبا برای سلیقه های متفاوت
- قابلیت بخش انواع فرمت های WAV, MP3, MP3Pro,OGG, WMA, MPG, AVI, WMV, MIDI, RM, and Video, and audio CD
- و  . . .   .


ادامه مطلب ...

با EarthView 3.11.6 کره زمین را در میز کار خود میزبانی کنید!

http://dl.lxl.ir/mojtaba./golchin/19/2/EarthView%203.11.6/EarthView%203.11.6.jpg


EarthView محصول شرکت Desksoft نرم افزار جالبی است که چشم اندازه های زیبای کره زمین را به همراه سایه های طبیعی شب و روز در نقاط مختلف آن, در قالب کاغذ دیواری و محافظ صفحه ویندوز نمایش داده و دسکتاپ پویا و ثابت شما را به محیطی جذاب و داینامیک تبدیل میکند.  این نرم افزار از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و دارای تصاویری با کیفیت فوق العاده، و با رزولیشن (درجه وضوح) 1600x1200 می باشد که برای پس زمینه  Desktop بکار می روند.
علاوه بر آن دارای نقشه کروی قدرتمندی است که نشانگر شهرهای مختلف دنیا، تصاویری از شب و روز زمین، فضای شهرها ، اتمسفر، ابرها، برآمدگی های کره زمین، وقت محلی مناطق و ... می باشد. EarthView شامل نقشه های مختلف متنوعی میباشد که قادر است سیاره خودمان، کره زمین را از فضا به گونه های مختلف و به بهترین وجه نمایش دهد.
یاد آور شوم که بخش تنظیمات این نرم افزار از انعطاف پذیری بالایی برخوردار بوده و دست کاربران را تا حد بالایی در سفارشی سازی یا Customize برنامه، باز گذاشته است.

 قابلیت های کلیدی نرم افزار EarthView 3.11.6:
- مشاهده وضعیت و موقعیت مکانی بیش از 3000 شهر در سراسر جهان همراه با وقت محلی  آن ها
- امکان مشاهده  جزئیات زمین از ارتفاعات
- مشاهده وضعیت شب و روز در نقاط مختلف کره زمین
- دارای افکت های هوایی قدرتمند
- مشاهده شهرها و نواحی پیرامون آن ها
- دارای نقشه و تصاویر مختلف کروی از کره زمین
- دارای چندین نقشه زیبا و متنوع
- دارای zoom قدرتمند جهت مشاهده جزئیات مناطق مختلف
- دارای کاغذ دیواری های با کیفیت برای Desktop و Screensaver کره زمین در فضا
- قابل اجرا بر روی ویندوز های Vista، 95،98، 2000، XP، 2003
و  . . .   .


ادامه مطلب ...

نرم افزار مدیریت دانلود Orbit Downloader 4.0.0.3


http://www.arbdownload.com/uploads/posts/2009-04/1240276091_485f986ecc32.jpg


Orbit Downloader یک ابزار رایگان جهت Download کردن File های شما با سرعت بالاتر است. این نرم افزار با کاربری بسیار آسان و همین طور بسیار سبک طراحی شده است. Orbit Downloader بر اساس تکنولوژی P2P و Download از منابع مختلف قادر به پشتیبانی از Protocol های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP می باشد. به کمک این نرم افزار شما تقریباً قادر به دانلود هرگونه فایلی هستید! از بازی ها و Clip های Flash گرفته تا Viedo های Site های YouTube, Google, Metacafe, MySpace یا File های RapidShare و Streaming Video ها. مطمئناً چنین ابزاری برای Computer شما مورد نیاز خواهد بود. از امتیازات بارز این نرم افزار نسبت به برنامه های مشابه می توان به امکانی به نام Grab++ استفاده کرد. با استفاده از این امکان می توان هر نوع فایل فایل فلش یا فیلم یا موزیک را که امکان مشاهده و گوش دادن به آن فقط به صورت Online وجود دارد را دانلود کنید. مثلا فیلمهای سایت یاهو را که هیچ برنامه ای نمی تواند آنها را دانلود کند این برنامه لینک اصلی آنها را شناسایی و دانلود میکند. برای فعال کردن آن میتوانید بر روی آیکون این برنامه در Taskbar راست کلیک کرده و Grab++ را انتخاب کنید. صفحه مورد نظر خود را Refresh کنید تا لینک فایل مورد نظر خود را ببینید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Orbit Downloader 4.0.1:
کاربری آسان: با ظاهری روشن و آسان، انجام تنظیمات را هم برای کاربران تازه کار و هم برای حرفه ای ها آسان نموده است.
- فراگیرترین Download کننده: با پشتیبانی از تمامی Protocol های موجود برای تمامی Download های شما دارای کاربرد می باشد.
- رایگان و امن: بدون ابزارهای تبلیغاتی و یا جاسوسی!
- توانایی دانلود موزیک های آنلاین از سایت های Support Social Music Download: Pandora, Yahoo, Myspace, IMEEM, Radioblogclub, Lala and more و ...
- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین از سایت های Youtube, Dailymotion, Myspace, Yahoo, Metacafe, Google و ....
- کاملاً رایگان با کاربرد بسیار آسان
- سرعت بسیار بالا در دانلود فایل ها تا 500%
- دانلود با سرعت بالا، مشغول نبون CPU، استفاه آسان
- پشتیبانی از پیشوند های HTTP, HTTPS, FTP, MMS and RTSP
- دانلود از سرور های ارائه دهنده P2P یا همان Torrent
- دانلود فایل های YouTube , Rapidshare , Flash ,Music , ...
- توانایی دانلود ویدئو های آنلاین
- پشتیبانی از IE, Firefox, Maxthon و Opera
- و  . . .   .


ادامه مطلب ...