امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

اسامی قاتلان امام حسین (ع) و سرنوشت شوم و مرگ آن ها

1- نام ظالم : حرملة بن کاهل اسدی کوفی



جنایت اول : عبدالله اصغر فرزند امام حسن مجتبی را در آغوش امام حسین (علیه السلام) به شهادت رساند.

جنایت دوم : نشانه گرفتن گلوی مبارک حضرت علی اصغر با تیر سه شعبه

جنایت سوم : زدن تیر به قلب مبارک امام حسین (علیه السلام) که امام آن تیر را از پشت خود کشید.

سرنوشت او : او به دست مختار اسیر شد. مختار دستور داد اول دو دستش را قطع کنید سپس فریاد زد دو پایش را قطع کنید.

جسد بی دست وپای حرمله در خون کثیفش غوطه می خورد که باز مختار صدا زد آتش ، آتش و او را آتش زدند. به روایتی گفته اند مختار او را هدف تیر های زهرآگین قرار داد تا کشته شود.

ملاحظات : حرمله هنگامی که بدست مختار اسیر گشت به مختار گفت : اکنون که می خواهی مرا بکشی بگذار کارهای خودم را بگویم. ای امیر من سه تیر سه شاخه داشتم و آن ها را با زهر آمیخته کرده بودم . با یکی گلوی علی اصغر را دریدم ، با دومی قلب امام حسین را و با سومی گلوی عبدالله بن حسن را.

2- نام ظالم : حصین بن تمیم

نقش او در حادثه عاشورا : یکی از فرماندهان سواران عمر سعد در کربلا بود. او فرمانده کمانداران بود و در روز عاشورا هنگامی که علی اصغر در آغوش امام حسین (علیه السلام) پرپر می زد حصین تیری به سوی امام پرتاب کرد که به لب های مبارک امام اصابت لشکریان به عزم شکار رهسپار خارج از شهر شد . آهویی را دید ، به تعقیب آهو پرداخت . از سپاه خود خواست کسی از شما پشت سر من نیاید . آهو را آنقدر به دنبال خود کشید تا تشنه و بی رمق گشت . عربی بیابانی او را دید ، به او آب چشانید . یزید گفت اگر مرا می شناختی ؛ بیشتر احترام می کردی . اعرابی گفت : تو کیستی ؟ گفت : من یزیدم . اعرابی گفت خوش نیامدی ! چقدر منظره دیار تو زشت و صدای تو بد است ! آیا تو همان قاتل حسین نیستی ؟ اکنون همنگونه که حسین را کشتی ، تو را خواهم کشت . آنگاه شمشیر کشید تا او را بکشد آنگاه اسب رم کرد پای یزید در رکاب گیر کرد و اسب به سرعت پا به دویدن نهاد و سر و صورت یزید بر اثر کوبیدن و ساییده شدن ، خون آلود گشت و روده هایش پاره شد و سپاه او را در حالی که روح پلیدش به سوی آتش الهی رهسپار گریده بود، یافتند .بعضی گویند در حال مستی ، مسابقه اسب دوانی با میمون خود گذاشته بود و هنگام دویدن اسب ، به زمین خورد و مرد .

 

3- نام ظالم : عبید اله ابن زیاد

نقش او در حادثه عاشورا : چهره سفاک و حاکم کوفه و مسئول همه جنایاتی که در کربلا که نسبت به امام حسین (علیه السلام) و یاران و اهل بیت او روا داشتند . . .


ادامه مطلب ...

مقاله ای در مورد اثرات طلاق بر کودکان خانواده

 در همه فرهنگ‌ها، بویژه در دین اسلام جز در موارد بسیار ضروری و اجتناب‌ناپذیر توصیه شده و در کلام رسول اکرم‌ص از آن به عنوان منفورترین حلال یاد شده است. طلاق همچون قطع عضوی از بدن، برای آنان که گرفتارش می‌شوند تجربه‌ای تلخ و تکان‌دهنده است.

هر قدر درباره آمار طلاق و پیامدهای آن بیشتر پژوهش کنیم، با واقعیت‌های ناخوشایند بیشتری روبه‌رو می‌شویم که زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار می‌دهد. طلاق مانند زمین‌لرزه‌ای است که بنیان خانواده را درهم می‌کوبد و شیرازه آن را از هم می‌گسلد و افزون بر انفجار ناگهانی اولیه، پس‌لرزه‌هایی نیز خواهد داشت که از سر گذراندن آنها گاه بسیار دشوارتر است.

طلاق برای والدین پایان آمال و آرزوهاست و برای کودکان شاید پایان دنیا و رویا‌های شیرین آنان باشد.


طلاق همه اعضای خانواده را دچار اضطراب می‌کند، ولی برای فرزندان ناگوارتر است.

براستی که طلاق هنوز یکی از بحران‌های وحشتناک زندگی به شمار می‌آید که جوانب و عوارض آن از دید هیچ کس پنهان نیست. والدین باید بدانند تشنج و از هم پاشیدگی ناشی از طلاق منحصر به یک یا چند‌هفته و ماه نیست.

مهم‌ترین کشمکشی که فرزندان پس از طلاق والدین به آن دچار می‌شوند، ترس از دست دادن پدر یا مادر با هم است. بزرگ‌ترین ترس کودکان از این است وقتی که به محبت پدر و مادر نیاز دارند، والدین آنها را ترک کنند و تنها بگذارند.

طلاق در کودکان خانواده شدیدا اثر می‌گذارد تا جایی که راه گریزی را برای زندگی نمی‌شناسند. مهم‌ترین آثار شوم طلاق در کودکان از این قرار است:  

▪ قربانی روحی و عاطفی:

کودکان اولین قربانی طلاقند، قربانی روحی، عاطفی و حتی گاهی جسمی. کودک پس از طلاق در خانواده گیج و حسرت‌زده است و کمتر می‌تواند تعادل خود را حفظ کند، بویژه کودکی که با پدر و مادر بسیار مانوس است و دائما در دامان آنان و نازپرورده‌شان بوده است.

▪ وحشت از زندگی:

کودکی که والدینش از هم جدا شده‌اند، خانه را محل وحشت می‌داند و بیشتر در جستجوی پناهگاهی دیگر است؛ پناهگاهی که برای او تسلی‌بخش و محل امن و راحتی باشد.

بسیاری از بی‌اعتنایی‌های کودک به دنیا و دیگران هنگام جدایی والدین پیش می‌آید و این از آن جهت است که روح محدود و کوچک طفل، نمی‌تواند آن را تحمل کند.

▪ یتیمی کودکان:

کودکان پس از طلاق و جدایی والدین، حقیقتا یتیم می‌شوند. مخصوصا اگر خردسال باشند دردشان عظیم‌تر است؛ چون طفل در هر سطحی از آسایش و امکانات باشد، باز نیاز به مادر دارد. این درد برای کودکان سنگین است که نمی‌توانند خود را به مادر یا پدر برساند و برای دیدار آنان باید منتظر اوقات رسمی باشند.

گاهی طفل نیمه‌شب برمی‌خیزد و مادر را طلب می‌کند. پیداست در آن صورت چه حالی به او دست خواهد داد. این که در اثر اختلاف پدر و مادر، مادرش در خانه نیست و مثلا فردا باید او را ببیند دردی عمیق است.
▪ دربه‌دری و نابسامانی:

حاصل طلاق، دربه‌در کردن و نابسامانی فرزندان و به خود واگذاشتن آنان یا سپردن فرزندان به دست نامادری یا ناپدری است که ممکن است آنها را زجر بدهند. پس از طلاق، کودک مجسمه‌ای متحرک و عروسکی است که گاهی نزد مادر، زمانی پیش پدر، هنگامی نزد عمه، خاله، دایی و گاهی هم در پرورشگاه است و پیداست این دست به دست شدن‌ها، عادت یافتن لحظه‌ای به خوی‌ها و تربیت‌ها و فرهنگ‌های متفاوت چه تاثیری نامطلوب در روان کودک و در فرم تربیتی او می‌گذارد.

ادامه مطلب ...

بیشترین کلمه تکرار شده مکالمات موبایل : طنز ایران در امیروزسافت


-الو! صدات قطع و وصل میشه.برو یه جا که آنتن داشته باشی!

طبق تحقیقات به عمل آمده به طور متوسط نیمی از زمان مکالمه با تلفن همراه در اقصی نقاط کشورمون صرف گفتن جمله بالا میگردد

.

شایان ذکر است در پاره ای از موارد جملات دیگری به جای جمله بالا به کار میروند که شامل همین مضمون هستند


و عبارتند از:قطع و وصل میشی حاجی ، نقطه کور ایستادی صدات نمیاد ، برو اون خطت رو بفروش با پولش آدامس بخر،


ای مخابرات فلان فلان شده ,…..(سانسور شد !!)بلده هی پول قبض بگیره!(به جای کلمه فلان فحش های مورد نظر را جایگذاری کنید)

 

امار بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل توسط ایرانیان google


هر سال در انتهای سال میلادی، رسم بر این است که موتورهای جستجو آماری را از بیشترین کلمات جستجو شده ( سرچ شده ی )سرویس خود اعلام می‌نمایند تا کاربران را از میزان جستجوهای مختلف کلمات آگاه سازند. پس از اینکه سایت یاهو  آمار خود را ارائه داد، گوگل نیز از این قافله عقب نماند و لیست کامل بیشترین کلمات جستجو شده در سال ۲۰۱۰ را در سایت خود منتشر کرد. لیستی بسیار جالب بر پایه HTML5 و کاملا تعاملی و قابل برسی!

در این فهرست بلند بالا که بر اساس دسته‌بندی‌های مختلفی چیده شده می‌توانید با انتخاب یکی از کشورهای مورد نظر، علاوه بر آمار جهانی، آمار منطقه‌ایی از بیشترین جستجوها را نیز داشته باشید.


در سال ۲۰۱۰ بیشترین جستجوی جهانی به ترتیب مربوط به ۵ عبارت World Cup، Vancouver Olympics، Haiti Earthquake، Haiti Earthquake و Ash Cloud است. ظاهراَ معانی واژه‌ها آنقدر واضح باشد که نیازی به توضیح نداشته باشند. اما بیشترین رشد جستجوها به ترتیب مربوط به کلمات Chatroulette، iPad، Justin Bieber، Nicki Minaj، Friv، Myxer، Katy Perry، Twitter، Gamezer و Facebook است که به عنوان ۱۰ عبارت با بیشترین رشد نسبت به سال گذشته معرفی شده‌اند.

در بین ۱۰ عبارت برتر جستجو شده در زمینه الکترونیک و فناوری نیز به کلمات iPad، iphone 4، nokia 5530، htc evo 4g، nokia n900، blackberry apps، duracell mygrid، 트위터 (به زبان کُره‌ایی یعنی توییتر)، otterbox و pdanet برخورد می کنیم. در مورد بیشترین جستجو در زمینه افراد سرشناس نیز گوگل فهرست خود را این گونه منتشر کرده است: justin bieber، katy perry، selena gomez، kim kardashian، eminem، lady gaga، miley cyrus، taylor lautner، megan fox و robert pattinson.

متاسفانه در فهرست صفحه Zeitgeist و در بین ۵۶ کشور پیشنهادی گوگل، خبری از آمار کشور ایران به طور مستقیم نیست  بنابر این ما خودمان دست به کار شدیم! در لیست درخواستی ما برای بیشترین جستجوی کلمات در ایران ،گوگل آن‌ها را این گونه ترتیب کرد:

۱.کلمه ی دانلود
۲.کلمه ی ایران
۳. عکس
۴.واژه ی دانشگاه آزاد
۵. yahoo
۶. آهنگ
۷. فیلم
۸. اس ام اس
۹. دانشگاه ازاد
۱۰. فال

 بیشترین رشد جستجو عبارات در ایران نیز به ترتیب مربوط به این ۱۰ واژه است:

۱. قهوه تلخ
۲. یارانه (با ی فارسی)
۳. یارانه (با ی عربی)
۴. یارانه ها
۵. جرس
۶. امار
۷. آموزش و پرورش
۸. آمار
۹. translate
۱۰. وام ازدواج

ادامه مطلب ...

اموزش چگونه رتبه ی وبلاگ یا سایتمان را در گوگل بالا ببریم

پیج رنک روش گوگل برای اندازه‌گیری "اهمیت" صفحات است. زمانیکه تمام فاکتورهای دیگر نظیر درصد تکرار کلمات در عنوان صفحه، درصد تعداد تکرار کلمات در متن صفحه، ارزش مکانی کلمات و ... محاسبه شدند، گوگل از‍ پیج رنک برای تنظیم نتایج جستجو، استفاده می‌کند و لذا سایتهایی که مهم تر هستند به رده‌های بالاتر می‌آیند.

PageRank  تنها قسمتی از مسائل تعیین کننده رتبه در لیستهای گوگل است. به طور مثال شواهد نشان داده است که گوگل این روزها به متن موجود در یک href برای تگ اهمیت بیشتری قائل است تا PageRank .



 Page Rank جزئی از داستان لیست شدن در فهرست گوگل است، تلاش گوگل این است که همواره مربوط ترین نتایج را لیست کند، بزرگترین حسن یک موتور جستجو همین است، برای همین همه چیز در پیج رنک خلاصه نمی شود.

 

● چگونه می‌توان PageRank یک صفحه را دانست؟
برای این مهم چندین راه وجود دارد :
به عنوان اولین راه می توان به سایت های مخصوصی که از جانب گوگل اداره می شوند مراجعه کرد. به عنوان مثال می توان به سایت HTTP://WWW.PRCHECKER.INFO  مراجعه کرد. با مراجعه به این سایت با وارد کردن اسم وبلاگ خود از امتیاز آن در گوگل آگاه می شوید.
نرم افزارهای PAGERANK

راه دیگر نصب کردن نوار ابزار یا TOOLBAR گوگل می باشد، که برای دریافت این برنامه به سایت گوگل HTTP://WWW.TOOLBAR.GOOGLE.COM  اینجا هم کلیک کنید

راه دیگر استفاده از نرم افزار PAGERANK-WEAVER می باشد. این نرم افزار به شما این قابلیت را می دهد که پیج رنک های رقیب هایتان را یک جا جمع بندی شده یا تحلیلی ببینید. به عنوان مثال شما یک کلمه کلیدی را در قسمت جستجوی این برنامه تایپ و کلیک می کنید. کمی صبر می کنید، نرم افزار شروع به جستجو، تجزیه و تحلیل می کند. سپس به شما نتایجی را کارنامه وار می دهد. در آن ابتدا تعداد کل لینک های یافته شده و در ردیف های پایین تر تعداد تفکیکی آنها را بر حسب پیج رنک های مختلف نشان می دهد. مثلا می گوید 20 سایت با پیج رنک 6 به این کلمه یا سایت لینک داده اند.



● تولبار گوگل چقدر دقیق است ؟
باید توجه کرد پیج رنکی که گوگل در تولبارش نشان می دهد با آنی که عملا در سیستم رتبه بندی اش از آن استفاده می کند، تفاوت دارد. در حقیقت تولبار گوگل دیر به دیر به روزرسانی می گردد و خود گوگل نیز به این موضوع اعتراف کرده است. لذا مدیران سایتها نباید نگران پیج رنک پایین سایت خود در تولبار گوگل باشند زیرا امکان دارد پیج رنک واقعی سایت آنها بیشتر از مقدار نشان داده شده باشد.
همچنین تولبار گوگل‌ در بیان پیج رنک خیلی دقیق نیست. این تولبار دو محدودیت دارد:

تولبار بعضی وقت ها حدس می زند. اگر کاربر، صفحه‌ای را مشاهده کند که در بایگانی گوگل وجود ندارد، اما صفحه‌ای خیلی نزدیک به آن در بایگانی گوگل وجود دارد، تولبار تخمینی از پیج رنک را نشان می‌دهد.

تولبار تنها جایگزینی از پیج رنک واقعی را نشان می دهد. در حالیکه پیج رنک خطی است، گوگل از یک گراف غیر خطی برای نشان دادن آن استفاده کرده است. لذا در تولبار تغییر از PR=۲ به PR=۳ نیاز به افزایش کمتری دارد، نسبت به حالتی که تغییری از PR=۳ به PR=۴ انجام گیرد.
تمرکز بیش از حد بر روی پیج رنک برای بالا بردن رتبه ها در گوگل بی مورد است. در حقیقت سایتهای می توانند با بهینه سازی صفحات و ارایه محتوای مناسب به رتبه های مناسبی دست یابند.

● پیج رنک واقعی:
 Real PageRank
 Toolbar PageRank
 (log base ۱۰)
 ۰ - ۱۰
0
۱۰۰ - ۱۰۰۰
1
 ۱۰۰۰ - ۱۰۰۰۰
2
۱۰۰۰۰ - ۱۰۰۰۰۰
3
و به همین ترتیب ادامه دارد...

در ضمن الگوریتم محاسبه پیج رنک یک فرمول کاملا سری می باشد که گوگل همواره آنرا مخفی و در فواصل زمانی مختلف آنرا تغییر جزئی می دهد که سوء استفاده از آن به حداقل برسد.شما وقتی پیج رنک بالاتری داشته باشید در نتیجه بازدید کننده بیشتری و در نهایت سایت گرانتری خواهید داشت حتی خیلی افراد وب سایت ها را با پیج رنکشان مقایسه می کنند، به قول آقای حسین شرفی (یکی از بنیانگذاران سئو در ایران) اگر سایت شما بمنزله خانه شما در دهکده جهانی باشد ، سایت های با پیج رنک بالا مثل خانه هایی که در بالا شهر قرار دارند هستند.

ادامه مطلب ...

راه حلی مفید و چگونگی افزایش بازدید وبلاگ و سایت


چند تا از دوستان سوال کردن که وبلاگشون رو هفته ای یکی دو بار آپدیت می کنن . اما بازدید کننده ندارن . راه حل بازدید کننده دار شدن چیه ؟!



1.بهترین راه برای اینکار اینه که با وبلاگ های دوستانتون تبادل لینک کنید.  تبادل لینک باعث میشه وبلاگ شما در گوگل  و یاهو هم بیشتر در نتایج جستجو ظاهر بشه . چون موتورهای جستجو و بخصوص گوگل خیلی به لینک هایی که دیگران به شما دادن اهمیت میده . چیز دیگری که باعث میشه وبلاگ شما بازدید کننده داشته باشه اینه که راحت باز شه ... بله . منظورم حجم وبلاگه ... اصلا لازم نیست ۴۰۰ تا عکس تو وبلاگ بذاری تا پدر بازدید کننده در بیاد .مطالب خوب با کمی عکس کافیه (عکس های اضافی را در ادامه مطلب بگذارید)
2. گذاشتن پست ها و مطالب مفید و کاربردی, مخصوصا مطالب تخصصی و کمیاب که جاهای دیگه پیدا نمیشود
 

قانون جدید قابل توجه طرفداران چند همسری !

 

قانون تعدد زوجات یکی از قوانین اسلام است که حرف و حدیث‌های زیادی به دنبال داشته است. عده‌ای با استناد به آیات قرآنی و سنت رسول‌الله(ص) چند همسری را حقی مشروع برای مرد می‌دانند که بدون هیچ‌گونه قید و شرطی می‌تواند از آن استفاده نماید

قابل توجه طرفداران چند همسری !

قانون تعدد زوجات یکی از قوانین اسلام است که حرف و حدیث‌های زیادی به دنبال داشته است. عده‌ای با استناد به آیات قرآنی و سنت رسول‌الله(ص) چند همسری را حقی مشروع برای مرد می‌دانند که بدون هیچ‌گونه قید و شرطی می‌تواند از آن استفاده نماید و گروهی بدون توجه به ضرورت‌هایی که موجب وضع چنین قانونی از سوی شارع مقدس ‌ همان که او را عدل و علم مطلق می‌دانیم گردیده تنها با تکیه بر دانش و تجربه محدود بشری شمشیر را از رو بسته و از پایه و اساس آن را نفی و طرد می‌کنند.

برخلاف تصور عموم، قانون تعدد زوجات صرفا یک قانون اسلامی نیست. یافته‌های باستان‌شناسی نشان می‌دهد که از دوران باستان در میان اقوام و ملل مختلف قانون چند همسری رواج داشته است. دکتر علی‌عباس حیاتی، حقوقدان در این باره می‌گوید: «بر خلاف تصور بسیاری از ما که تعدد زوجات را زاییده اسلام می‌دانیم ، بحث چند همسری در تمدن ایران‌باستان، در میان اعراب پیش از اسلام و حتی در تمدن رومیان و اروپا به شکلی بی‌حد و حصر رواج داشته است. اسلام با ظهور خود به این بحث سامان بخشید و برای آن قیودی ایجاد کرد

واقعیت این است که در جامعه ما خانه و کاشانه‌های بسیاری به ناحق و به دلیل استفاده نابجا از این قانون به ویرانی گراییده و فرزندان بسیاری از این رهگذر آسیب دیده‌اند. شاید یکی از دلایل به وجود آمدن چنین شرایطی ناآگاهی گروهی از مردان از چارچوب‌ها و تقیداتی است که اجرای این قانون را محدود به موقعیت‌هایی کاملا ویژه می‌کند.

در زمانی که دین اسلام نازل شد، محدودیت‌ها و قیودی را نیز برای تعدد زوجات قرار داده است، نشان می‌دهد که حکم اولیه همان تک همسری و وحدت ازدواج است.مگر در شرایط استثنایی.

تکیه‌گاهی که فرو می‌ریزند

یکی از شروطی که قرآن بصراحت درباره تعدد زوجات بر آن تأکید می‌کند ، برقراری عدالت است. برقراری عدالت کار هر کسی نیست؛ لذا آن گونه که حیاتی می‌گوید نمی‌توان موضوع ازدواج مجدد را به عنوان یک قاعده و قانون پذیرفت که به مرد اختیار دهد همسر دوم اختیار کند. اصل این است که مرد می‌تواند تنها با یک زن ازدواج کند، مگر در موارد بسیار استثنایی و نادر.

فقهای اسلامی‌در کنار شروطی مانند برقراری عدالت، موارد دیگری همانند توانایی اقتصادی برای اداره چند خانواده و توانایی جسمانی برای انجام وظایف زناشویی را نیز از جمله شرایطی می‌دانند که در تعدد زوجات باید مورد توجه قرار گیرد.
واقعیت این است که امروز در جامعه ما گاه و بیگاه ازدواج‌های مجددی بدون توجه به انگیزه‌های شرع مقدس از وضع قانون تعدد زوجات صورت می‌گیرد. در این میان، معلوم نیست ضربه‌های روحی که همسران چنین مردانی متحمل می‌شوند مربوط به اهمیت بیش از اندازه‌ای است که به شوهران خود می‌دهند یا این که احساس می‌کنند تکیه‌گاهی را از دست داده‌اند. در هر صورت، این آسیب‌ها گاه تا اندازه‌ای است که سلامت جسمانی آنان را نیز به مخاطره می‌اندازد.

سوال این است که حتی اگر منظور اصلی قانونگذار از وضع قانونی به نام تعدد زوجات حل معضلات اجتماعی نباشد و مرد مجاز باشد تنها به میل و خواسته خود همسران متعدد اختیار کند ، آیا در قبال سلامت وآرامش همسر اول خود مسوول نیست؟ چگونه می‌توان تصور کرد اسلام با آن همه دستور درباره خودداری از آزار رساندن به مردم، محبت به همنوعان و تعالیم فراوانی از این نوع نسبت به احساسات زن خانه بی‌توجه باشد و به مرد اجازه دهد بدون در نظر گرفتن شرایط روحی همسر خود در پی تجدید فراش باشد؟

فرزندان، آسیب‌پذیران اول

گروه دیگری که در این ارتباط آسیب می‌بینند، فرزندان خانواده هستند. ب

ادامه مطلب ...

مصرف مشروب در صورت تجویز پزشک چه حکمی دارد



مصرف مشروب و خمر جایز نیست و حرام می باشد؛ مگر برای درمان و از روی ناچاری، که آن هم باید به مقدار ضرورت کفایت شود. ضرورت وقتی است که به تشخیص متخصص راه دیگری برای درمان وجود نداشته باشد.
پیروز باشید.
موسسه ذکر ـ قم.