امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

نرم افزار ویرایش فایل های Mp3 به صورت Atomix Virtual DJ 7.0 Bui


Atomix Virtual DJ Pro نرم افزاری نام آشنا در زمینه طراحی موزیک پر تحرک یا همان دی جی می باشد که یک دستگاه پیشرفته ساخت دی جی را در خانه برای شما فراهم می آورد. تهیه و خرید دستگاه های دی جی علاوه بر هزینه سنگینی که به علاقمندان تحمیل می کند از نظر نحوه کار نیز گاهاً بسیار پیچیده و پر فوت و فن می باشند که در هر حال هر کسی ممکن است از پس هزینه سنگین خرید این دستگاه ها و یا فنون کار با دستگاه بر نیاید.
با زبان ساده باید گفت Atomix Virtual DJ Pro یک نرم افزار جالب، ساده و قدرتمند برای اشخاصی می باشد که علاقه خاص و ویژه ای به ضبط، ادیت و  پخش حرفه ای یک موسیقی دارند. این برنامه در اصل نرم افزاری است برای میکس نمودن فایلهای MP3 . موتور تبدیل این نرم افزار قادر است تا آهنگهای شما را به بهترین صورت میکس کرده و در کار ساخت دی جی به نحوه کار و روند پیشرفت کار شما سرعت بخشد. Atomix Virtual DJ Pro با بهره گیری از تکنولوژی قدرتمند و پیشرفته BeatLock engine با سهولت هر چه تمام تر به شما امکان میکس فایلهای mp3 و یا فایلهای حجیم تر را می دهد و بعد از آن نیز فایل را جهت کپی برداری و رایت آماده می کند. موتور هوشمندی که در این نرم افزار تعبیه شده امکانات اتوماتیک فراوانی را در یک فضای ساده و بدون سردر گمی برای کاربر فراهم می سازد.
از دیگر امکانات برنامه می توان به این نکته اشاره کرد که برنامه مذکور از ورودی ها و همچنین خروجی های دیجیتال صدا پشتیبانی می کند تا بتوانید از کیفیت بالای صدا لذت ببرید و  برای ادیت آهنگ نیز با در امکان قرار دادن اکولایزر ها و ابزار های حرفه ای مورد نیاز به شما امکان ساخت آهنگ مورد علاقه خود را با کمترین مشکل و دردسر و بدون معطلی می دهد. هر انچه را که از یک نرم افزار حرفه ای انتظار دارید را در Atomix Virtual DJ Pro به راحت ترین صورت ممکن بیابید، استفاده کنید و لذت ببرید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Atomix Virtual DJ 7.0 Build 342:

- امکان کنترل دقیق و حرفه ای خروجی صدا
- سازگاری کامل با افکت های موجود در VST ها
- تطبیق و تنظیم خودکار سطوح اجرایی
- کنترل حرفه ای صدای زیر و صدای بم با فرکانسهای حرفه ای
- منوی کنترل استاندارد (play, pause, stop, cue)
- اکوالایزر سه بانده به همراه Kill + gain
- قابلیت پیچش اتومات ضربان ها
- قابلیت میکس و کشش ویدیویی برای هماهنگ سازی صدا
- قابلیت شناسایی خودکارمتد ضربان ابتدایی و انتهایی
- قابلیت به کارگیری الگوی واقعی از صدا
- قابلیت drag'n'drop برای اجرای و میکس سریع
- قابلیت هماهنگ سازی ظرب آهنگها به صورت خودکار
- قابلیت ذخیره متدهای فاقد فرمت بندی در فضای نرم افزاری
- دارای پایگاه داده جهت آهنگهای به اشتراک گذاشته شده با قابلیت جستجوی سریع و آسان
- فضای کاربری آسان و زیبا در عین حرفه ای بودن
- کنترل استاندارد (play, pause, stop, cue)
- کنترل صد
- کنترل انتخابی (از -34 تا +34%)
- سه باند اکولایزر همراه با Kill + gain
- یک کلیک برای ضربان (new FAME algorithm) -- الگوریتم جدید fame--
- ماشین ضربان اتوماتیک
- تکنولوژی On-the-fly بدون نیاز به ذخیره یا هرنوع فرمت بندی
- درجه بندی اتوماتیک
- سطح بندی اتوماتیک
- ضربان دادادن به صورت کشش و پرتاب
- شبیه ساز جستوجوی واقعی
- چرخش اتوماتیک ضربانها
- همگامی 12 نقطه ای
- به کارگیری الگوریتم واقعی صدا
- ایجاد اتوماتیک حالت همراهی 4/4
- همخوانی با کنترل کننده های خارجی مانند (DMC2, DAC3, iCDX, TotalControl, BCD2000, DJConsole, etc...)
- و  . . .    .

ادامه مطلب ...

15 نکته و مطلب در مورد جنس و نژاد و زندگی جن و جنیان

http://aluae.net/uploader/uploads/1116145939_g3.jpg


۱- جن جانوریست دارای شعور؛ و فیزیکی غیر ارگانیک ؛ که از لحاظ شان وجودی ؛ از دید ادیان پایینتر از انسان و بالاتر از حیوان جای می گیرد .در فرهنگ فارسی به آن دیو و در فرهنگ عرب به آن جن و در فرهنگ لاتین demon یا jinn نام گرفته است. جن به معنای چیزی است که؛ پوشیده شده ؛و منظور پوشیده ماندن او از حواس ماست.

۲- خصوصیات فیزیکی جن از دید انسان؛ اعجاب آور است. عنصر اصلی وجودی جن آتش است وبه علت نداشتن عنصر خاک ؛در وجودش مانند بارباپاپا ؛می تواند به هر شکل و اندازه ای تبدیل شود. و بسیاری از چیزها را در یک آن ؛جا به جا کند .همچنین سرعت نقل مکان بسیار بالایی دارد. می تواند مثلا ظرف ۵ دقیقه فاصله بین لاهور و تهران را طی کرده و برگردد.

۳- جن ابزار ساز نیست ؛ وبه علت خصوصیات فیزیکی منحصر بفرد ؛قادر است در هر مکان و شرایطی زندگی کند ؛وبرای همین به خانه و مسکن نیازی ندارد. زیرا سرما و گرما و باد و بوران بر او کارگر نیست .جن به وسایل حمل و نقل بی نیاز است ؛ و از اینجا می توان فهمید که جن ها دارای صنعت و تکنولوژی نیستند ؛ و شهر و کاشانه ای ندارند مکان معمول زندگی آنها کوه وجنگل و دشت است.

۴- جن مانند همه جانداران غذا مصرف می کند . اما به مقداری بسیار کمتر از انسان.

۵-جن ها مثل انسان جنسیت ونر یا ماده دارند . تولید مثل می کنند و تشکیل خانواده می دهند ؛ و به صورت جماعت زندگی می کنند و جامعه ندارند.

۶- جن نسبت به انسان زیاد عمر می کند . حدود ۱۰۰۰ سال به بالا .جن هایی که در سوره ی جن از آنها نام برده شده ؛ که وقتی اولین بار آیات قرآن را شنیدند ؛ از شدت ازدحام داشتند بر سر هم خراب می شدند ؛ احتمالا هنوز زنده اند . جن ها مانند انسان داناونادان ؛ .فرمانده و فرمانبردار ؛ ارباب و بنده ؛ کافر و متدین ؛ شفیق و شرور دارند.وقتی که مردند از بین میروند و نیازی به قبر و گورستان ندارند.

۷- جن دارای عقل است . اما نه عقل ابزار ساز و عقل فلسفی و خلاقیت هنری .عقل جن به معنای قوه ی ارزیابی امور روزمره یا همان عقل معاش ؛ و قوه تشخیص است ؛ به اضافه هوشی سرشار ؛ اعم از قدرت خواندن فکر و جستجو و یافتن گذشته و آینده.

۸- جن ها مانند انسان نامگذاری می شوند ؛ و دارای اسم و رسم و شهرت هستند دارای زبان خاص ؛ و قوه تکلم هستند و قادر به فهم زبان آدمیان.

۹- معروف ترین جن ؛ ابلیس ؛ یا همان شیطان نام دارد ؛ که وصف حال او را شنیده اید ؛ که چون بسیار در قرب به حق کوشید به جایگاه فرشته های مقرب رسید ؛ اما چون حاضر به سجده بر انسان ؛ یعنی شریک قرار دادن بر خدا نشد از درگاه رانده شد.

۱۰- جن در شرایطی قادر به تسخیر انسان ؛ و انسان در شرایطی ؛ قادر به تسخیر جن است . انسان مسخر شده را مجنون؛ یا دیوانه ؛یا دیو زده ؛ و جن تسخیر شده را ؛موکل می نامند. گویند خود جنیان بر سه قسمند: دیو.؛جن وپری ؛که از لحاظ مکانی ؛ مادون فرشته هستند.

۱۱- جن می تواند در مواردی تربیت شده ؛ به انسان خدمت کند. چنین سنتی در میان جنگیران ایران و پاکستان وهند وجود دارد . اما به طور کل ؛ نه بودا ؛ نه دالای لاما ؛ نه اولیا الله ؛ و نه عرفا و نه پیامبران هیچکدام ؛به مدد خواستن از موجوداتی که مثل انسان ؛خطا و اشتباه و گناه می کنند ؛توصیه نکرده اند اما همگی؛ وجود آنها را تایید کرده اند .

ادامه مطلب ...

میخواست قطار بگیره ولی قطار گرفتش



کریستوفر قیصر جوان 29 ساله امریکایی اهل کارولینای شمالی زمانی که قصد شکار قطار روح را داشت خود قربانی شده و زیر یک قطار واقعی له شد.
داستان از این قرار است که 119 سال پیش قطاری با 100 مسافر در حال عبور از پل معروف بوستیان بود که از ریل خارج شده و از ارتفاع 40 متری به پایین سقوط می کند. تمام مسافرین کشته شده و این حادثه در ذهن مردم محلی آن منطقه برای همیشه به خاطر سپرده شد. مردم کم کم به شایعاتی دامن زدند که جنبه تخیلی داشت. برخی اعتقاد پیدا کردند که قطار مذکور که در 1891 از ریل خارج شد همچنان وجود دارد و بعضی وقتها به صورت روح ظاهر شده و از روی پل عبور می کند. بر این اساس هر ساله عده ای اذعان می کنند که قطاری را در حالی که چرخ هایش صدای گوشخراش داده می بینند که مسافرانش در حال جیغ زدن هستند.
از آن به بعد عده ای ادعا می‌کردند که می‌توانند قطار روح را با مسافرانش ببینند و برخی نیز ادعا داشتند که می‌توانند قطار روح را شکار کنند.
کریستوفر بیچاره نیز جزو افرادی بود که ادعا می‌کرد می‌خواهد قطار روح را شکار نماید و برای همین ساعت 2:45 بامداد همراه عده‌ای از دوستان روی پل رفته و مدعی شد که می خواهد قطار را بگیرد.
اما اینبار قطاری واقعی با سرعت 40 مایل در ساعت به وی نزدیک شده اما وی به دوستان خود می گفت باید قطار روح را شکار کند. قبل از لحظه تصادم دوستانش از روی ریل کنار رفته اما وی و یک زن دیگر روی ریل ماندند. در اخرین ثانیه ها مهندس قطار ترمز را کشید اما فایده ای نداشت و کریستوفر خیالاتی زیر قطار له شد.
زنی هم که در لحظه آخر توسط قربانی به بیرون ریل انداخته شده بود در بیمارستان ایالتی بستری شد.

و . . .    .


ادامه مطلب ...

Easy GIF-Animator 5 نرم افزار ساخت بنرهای تبلیغاتی تصاویر متحرک


نرم افزار Easy GIF-animator یک برنامه قوی و ساده برای ساخت و ویرایش انواع تصاویر GIF انیمیشن می باشد. از این نرم افزار می توان برای ساخت و و یرایش بنرهای تبلیغاتی و لوگوهای سایتها نیز استفاده نمود.

از مشخصات بسیار جالب این نرم افزار می توان موارد زیر را بیان کرد:
- قابلیت ساخت و ویرایش انواع بنرها‌‍، انیمیشنها و دکمه های گرافیکی
- قابلیت باز کردن GIF های آماده و ویرایش و یا تغییر آنها
- امکان استفاده از افکتهای جذاب و آماده
- امکان ویرایش و مدیریت متنهای مختلف با امکانات مختص به آن
- امکان بازدید از انیمیشن درون مرورگر
- قابلیت بهینه سازی تصاویر برای استفاده در وب
- امکان ویرایش هر فریم بصورت جداگانه
- امکان تعریف تعداد و مدت زمان نمایش هر فریم
- امکان اضافه نمودن صدا به انیمیشن
- امکان دریافت خروجی با فرمت SWF (فلش)
- امکان دریافت خروجی با فرمت AVI

- و  . . .    .


ادامه مطلب ...

لذت سفری خاطره انگیز با قطار با 1.Western Railway 3D Screensaver


محافظ صفحه نمایش Western Railway 3D Screensaver  لذت یک سفر را برای شما به ارمغان می آورد. این محافظ صفحه نمایش زیبا به صورت یک قطار آمریکایی افسانه ای است که شما را به یک سفر شگفت انگیز می برد. در این سفر شما ایستگاه های راه آهن، مناطق صنعتی و سنگ های معدن شهرهای غربی را تماشا می کنید. این محافظ صفحه نمایش با داشتن موسیقی زیبا و اصیل احساس شما را کاملتر خواهد کرد با آنکه شما قادرید هر موسیقی دلخواه دیگری را هم جایگزین آن کنید. همچنین این برنامه زمان را برای شما نمایش می دهد.

از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر میتوان اشاره کرد:
- محیط سه بعدی حقیقی
- موزیک رویایی
- نمایش ساعت
- گرافیک و انیمیشن رنگی و جذاب
- و  . . .    .


ادامه مطلب ...

عکس های فوق العاده جدید و زیبا از دکوراسیون داخلی 3

اینم سری سوم عکس های فوق العاده جدید و زیبا از دکوراسیون داخلی

http://www.image.pixfa.net/images/30438807684303290478.jpg


http://www.img.aksfa.net/image-2010/Bedroom-girl/Bedroom-Designs-For-Girls-06.jpg


http://img.timeinc.net/aolhome/i/design/su/03/10/SU0310102a_1_x.jpg


بقیه عکسها در ادامه ی مطلب

ادامه مطلب ...

آنتی ویروس رایگان AVG Anti-Virus Free Edition 9.0 Build 862a3166


اگر از آنتی ویروسهای کرک شده استفاده میکنید و همیشه مشکل Update‌ کردن دارید با دانلود و نصب این آنتی ویروس رایگان و قدرتمند می توانید بدون نیاز به هیچ گونه کرک هر روز آنرا Update کنید و از شر ویروسهای خطرناک در امان باشید.

این آنتی ویروس که در لیست download.com هم بعنوان نرم افزاری که بیشترین دانلود را داشته از بهترین نرم افزارهای آنتی ویروس می باشد.

 

از مشخصات کلی این نرم افزار می توان موارد زیر را برشمرد:

- قابلیت محافظت کامپیوتر شما از ویروسها، تروجانها، نرم افزارهای جاسوسی و برنامه های تبلیغاتی

- چک کردن لحظه ای تمام لینکهایی که شما در اینترنت مشغول بازدید از آنها هستید

- چک کردن تمامی نتایج جستجوی شما در گوگل، یاهو و MSN بصورت خودکار

- قابلیت دسترسی آسان به تمامی بخشهای نرم افزار با استفاده از ToolBar آن

- نصب و کارکرد بسیار آسان و در عین حال پیشرفته

- استفاده شده توسط بیش از 80 میلیون کاربر در سراسر دنیا

- و  . . .    .

 

ادامه مطلب ...

استفاده همزمان چند سیستم عامل بروی یک سیستم عامل VirtualBox 3.2.


چندی پیش در یکی از پست هایمان نرم افزاری را معرفی کردیم که به کاربر اجازه نصب و راه اندازی چند سیستم عامل را می داد. البته نه به این صورت که چند سیستم عامل به صورت مجزا نصب شود، بلکه چند سیستم عامل در یک ویندوز بارگذاری شود و دقیقا به صورت مجازی! نرم افزاری که قبلا معرفی کردیم بسیار معروف بوده و البته هنوز هم بهترین به شمار می رود. نرم افزار فوق VMware Workstation نام داشت، این بار قصد داریم ابزاری مشابه با VMware Workstation را معرفی کنیم. این نرم افزار محصول شرکت Sun می باشد. VirtualBox نام نرم افزاری است که به کاربران اجازه استفاده از چندین سیستم عامل را به صورت مجازی به کاربر می دهد. این نرم افزار از بسیاری جهات از VMware Workstation بهتر عمل می کند. برای مثال حجم VMware Workstation حدودا 550 مگابایت حجم دارد و به طبع هنگام نصب هم فضای نسبتا زیادی را نیاز دارد. بالعکس VirtualBox شرکت Sun تنها حدود 35 مگابایت حجم دارد و اصلا قابل مقایسه با حجم VMware Workstation  نیست. سرعت بارگذاری برنامه و سیستم عامل های مجازی فوق العاده بالا بوده و تقریبا کاربر اصلا حس نخواهد کرد که ویندوز و یا سیستم عاملش مجازی است. یکی از مهم ترین نکته هایی که در مورد این نرم افزار حتما باید ذکر شود پشتیبانی از ویندوز 7  است. آخرین نسخه از VMware Workstation تا ویندوز ویستا و ویندوز سرور 2008 را پشتیبانی می کرد اما در VirtualBox  ویندوز هفت هم به طور کامل پشتیبانی خواهد شد. پس مژده به افرادی که قصد تماشای هنر جدید مایکروسافت را بدون از دست دادن سیستم عامل قدیمی خود را دارند، با این نرم افزار همه سیستم عامل ها در دستان کاربر خواهد بود. محیط کاربریش بسیار ساده است و همین عامل هم بسیار کمک می کند تا کاربران بیشتری به صوی این نرم افزار جذب شوند. بدون هیچ گونه دردسری نرم افزار نصب شده و انواع سیستم عامل ها نظیر لینوکس، ویندوز و ... را به صورت کامل پشتیبانی می کند. کافی است فضایی از هارد را به این نرم افزار اختصاص داده تا سیستم عاملی مجازی شروع به نصب شدن شود. این محصول همانطور که گفته شد کاری از شرکت Sun است که اخیرا متاسفانه نام کشور عزیزمان ایران را از لیست کشورهای ارائه گیرنده خدمات سایت خود برداشته است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار VirtualBox 3.2.10:
- حجم پائین تر نسبت به نرم افزار های مشابه
- پشتیبانی کامل از تمامی نسخه های ویندوز و از جمله ویندوز آینده یعنی ویندوز 7
- پشتیبانی از انواع سیستم عامل ها
- سرعت مناسب در بارگذاری سیستم عامل ها
- قابلیت برقرار شبکه در میان سیستم عامل اصلی و مجازی
- استفاده از تمامی منابع سخت افزار نظیر درایو های نوری ، فلاپی درایو و ...
- قابلیت اتصال به اینترنت
- قابلیت نصب سیستم عامل از روی ایمیج
- قابلیت تنظیم فضای اشغالی از هارد، رم، گرافیک و ...
- قابلیت عکس گرفتن از سیستم عامل مجازی
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- رایگان بودن نرم افزار
- سازگاری با انواع سیستم عامل ها و خصوصا نسخه های ویندوز از جمله ویندوز ویستا
- و  . . .    .


ادامه مطلب ...