امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

دانلود برنامه ساخت آسان فایل Setup با نرم افزار Inno Setup 5.3.6





شرکت های بزرگ نرم افزار سازی سراسر جهان برای اینکه بتوانند محصولات خود را به بازار عرضه کنند و نیز همه ی افراد بتوانند از آن ها در کامپیوتر شخصی شان استفاده کنند، نرم افزار ها را در قالب فایل exe یا همان فایل Setup منتشر می کنند تا به راحتی در کامپیوتر ها خوانده و نصب شود. معمولآ نرم افزار هایی که این شرکت ها برای ساختن برنامه های خودشان از آن ها استفاده می کنند دارای محیط های بسیار پیچیده ای هستند به طوری که تنها یک برنامه نویس حرفه ای قادر به کار با آن ها خواهد بود. در نتیجه یک فرد معمولی برای اینکه بتواند مجموعه ای از فایل های خود را در قالب فایل Setup درست کند به نرم افزاری کم حجم و ساده نیاز دارد تا بتواند اینکار را به آسانی و در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

نرم افزار Inno Setup از جمله نرم افزارهای معروف ساخت فایل Setup است که شما می توانید به راحتی و با کمک آن فایل exe درست کنید. به طور کلی کاربرد این نرم افزار بیشتر مختص برنامه نویسان آماتور و مبتدی می باشد که به تازگی با برنامه نویسی و نرم افزار سازی آشنا شده اند. البته افراد عادی نیز می توانند برای رفع برخی از نیاز های خود از این نرم افزار استفاده کنند. به طور مثال: فرض کنید که شما مجموعه ای از فایل های نرم افزار خاصی را در اختیار دارید که با تعویض ویندوز کامپیوتر پاک می شوند و شما هر بار که ویندوز عوض می کنید مجبور اید مجددآ آن فایل ها را در محل نصب نرم افزار کپی کنید علاوه بر این فایل هایی که در اختیار شماست دارای حجم بسیار بالایی می باشند و ممکن است به دلایل مختلف پاک شوند و یا آسیب ببینند. تنها راه حل این مشکلات استفاده از این نرم افزار است زیرا پس از تبدیل آن فایل ها به فایل Setup دیگر نیازی نیست که شما هر بار که ویندوز عوض می کنید عملیات کپی کردن فایل های مورد نظرتان را انجام دهید زیرا در هنگام ساختن فایل Setup مسیر نصب فایل ها را مشخص نموده اید که با اینکار فایل ها خود در مسیر مورد نظر کپی می شوند علاوه بر این در حال حاضر تمامی فایل های شما درون یک فایل exe قرار دارد که دارای حجمی به مراتب کمتر از حجم فایل های اصلی شما است و همچنین با اینکار از پاک شدن و آسیب دیدن فایل های خود جلوگیری می کنید.

ادامه مطلب ...

شبیه ساز قدرتمند میکرو کنترلرهای PIC با نرم افزار PIC Simulator






در این مطلب به معرفی یک نرم افزار اختصاصی برای کاربران برنامه نویس خواهیم پرداخت. از آنجا که استفاده از میکروکنترلرها در بخش الکترونیک گسترش یافته و تعداد افراد علاقمند به کار با آنها در حال افزایش است، نرم افزار PIC Simulator IDE را به شما معرفی خواهیم کرد. همانطور که کاربران برنامه نویس می دانید، متاسفانه یکی از موانع کاربرد گسترده میکرو کنترلرها مشکل برنامه نویسی و خصوصا عیب یابی Debugging نرم افزارهای نوشته شده می باشد که گاه حتی با Minimom system های سخت افزاری نیز فرایندی بسیار دشوار و وقت گیر خواهد بود. برای تست نرم افزارهای نوشته شده حهت میکروکنترلرها از روش های مختلفی اقدام می کنند که بهترین این روش ها استفاده از شبیه سازهای نرم افزاری می باشد که اکثرا دارای قابلیت ها و ابزارهای متعدد جهت کمک به حل مشکلات نرم افزاری هستند. نرم افزار کم حجم PIC Simulator IDE یکی از سریع ترین و کامل ترین نرم افزارهای شبیه ساز است که علاوه بر سهولت بسیار در کاربری، ابزارهای نسبتا کاملی را به کاربران خود عرضه میدارد. توسط این نرم افزار به راحتی می توان نرم افزارهای آماده (البته با فرمت مناسب) را بارگذاری کرده و به صورت مجازی اجرا نمود. این نرم افزار ۴۳ نوع مختلف از خانواده PIC را پشتیبانی می کند که برای تمام آنان می توان مراحل مختلف اجرای نرم افزار را با دقت بسیار مشاهده نمود. بیش از ۲۵ نوع ابزار مجازی مختلف نظیر اسیلسکوپ، سیگنال جنراتور، LED ها و Seven segment های مختلف، ترمینال ها و سریال پورتهای مختلف، کامپایلر بیسیک، َAssembler ،Disassembler و … از دیگر امکانات این نرم افزار می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PIC Simulator IDE 6.71:
- عیب یابی نرم افزارهای نوشته شده توسط میکروکنترلرها
- تست نرم افزارهای نوشته شده حهت میکروکنترلرها
- دارای قابلیت ها و ابزارهای متعدد جهت حل مشکلات نرم افزاری
- پشتیبانی از ۴۳ نوع مختلف از خانواده PIC
- امکان بارگذاری و اجرای مجازی نرم افزارهای آماده
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- گزینه های گسترده برنامه، تم رنگ، و …
- پشتیبانی از زبان سطح بالا برای استفاده از حافظه EEPROM
- ویرایشگر هوشمند و قدرتمند کامپایلر PIC
- شبیه سازی معماری داخلی میکروکنترلر در صفحه اصلی نمایش
- حجم بسیار کم و استفاده آسان از برنامه
- پشتیبانی از دستگاه های جدید ۷ : ۱۶F631  ۱۶F677  ۱۶F882، ۱۶F883  ۱۶F884  ۱۶F886  ۱۶F887
- مناسب برای برنامه نویسان میکروکنترلرها

- و . . .   .


ادامه مطلب ...

دانلود برنام تبدیل فایل های PDF به فرمت آفیس PdfGrabber v6.0.0.2






PdfGrabber نرم افزاری عالی برای تبدیل فایل های فارسی PDF متون و تصاویر به فرمت های معروف آفیس با ساپورت فونت فارسی بطور کامل است. این نرم افزار قدرتمند بخوبی و به سرعت می تواند متون ، عکس و دیگر محتویات فایل های PDF فارسی را به راحتی به صورت یک فایل متنی به فرمت های معروف مانند Word , Excel , AutoCAD / DXF , Powerpoint , Images , XML , Text , RTF تبدیل کند. هم اکنون می توانید این نرم افزار تبدیل پی دی اف را از سایت ان موبایل دریافت نمایید.

برخی از قابلیت های این برنامه :
- قابلیت دارا بودن ابزار های مختلف برای ویرایش متون و تغیر سایز دادن و انتخاب سایز فونت و غیره … .
- قابلیت تبدیل بسیار سریع فایل های PDF به دیگر فرمت های ذکر شده.
- یکی از قابلیت های ارزشمند برنامه این است که در جلوی page بطور مثال بنویسید ۵-۱ و فقط نرم افزار ۵ صفحه اول فایل pdf را تبدیل می کند.
- قابلیت ساختن فونت های زبان فارسی در هنگام تبدیل فایل مورد نظر.

در ادامه می توانید جزیئات کامل این نرم افزار را مشاهده کنید.

آموزش نحوه استفاده از نرم افزار و تنظیمات آن : در
۱٫ ابتدا برنامه را دانلود و بعد نصب و آنرا به بندید.
۲٫ فایل کرک را در فلدر اصلی نصب برنامه کپی و آنرا جایگزین فایل اصلی نمائید.
۳٫ برنامه را اجراء و باز کنید.
۴٫ از طریق Add فایل PDF را از روی هارد انتخاب و open کنید.
۵٫ از طریق لیست منو نرم افزار فرمت مورد نظر را جهت تبدیل انتخاب کنید.
۶٫ اکنون دکمه Export را کلیک کنید تا پنجره ی جدید باز شود و در منو کشویی Text alignment گزینه Layout Tab Stoo را انتخاب کنید و در سمت چپ صفحه تیک ۴ گزینه ی Embed TrueType Font و Allow Superior-/inferior font و Export lnes as graphic و Image را فعال کنید و OK را بزنید.
۷٫ اکنون عمل تبدیل بسرعت انجام میشود و پروسه تبدیل را شاهد خواهید بود.
۸٫ در فلدر My Documents پوشه ای بنام PdfGrabber درست می شود.
۹٫ حال این پوشه را باز کنید و در داخل آن فایل آفیس word تبدیل شده و نیز یک پوشه فونت ساخته شده مشاهده می کنید.
۱۰٫ توجه مهم قبل از اینکه نرم افزار را از حالت اجراء خارج و آنرا به بندید به جهت اینکه برای اینکه فایل آفیس Word بدست آمده بزبان فارسی در کامپیوتر شما سیو بماند باید پوشه فونت را باز کنید و همه فونت های مربوط و ساخته شده را در فلدر اصلی فونت ویندوز در درایور C / ویندوز کپی نمائید.
۱۱٫ حال برنامه را به بندید و از فایل آفیس Word که بزبان فارسی کامل میباشد استفاده نمائید.

توضیح مهم :
- در صورتی که فونت های ساخته شده را در فلدر فونت ویندوز کپی نکنید بعد از بستن نرم افزار فونت فایل آفیس تبدیل شده بهم خواهد ریخت.
- چنانچه بخواهید قسمتی از مطلب و یا تصویر بصورت جداگانه تبدیل کنید باید عمل ویرایش انجام بدهید . بنابراین وقتی که فایل PDF را در محیط برنامه Add کردید قبل از اینکه آنرا تبدیل کنید برای ویرایش متن فایل PDF و انتخاب مطالب و یا تصاویر باید دکمه / آیکون Range Eiditor را در سمت چپ محیط نرم افزار کلیک کنید تا صفحه ویرایش باز بشود و بعداز انجام تغیرات آنرا سیو و دکمه تبدیل را کلیک کنید . . .   .


ادامه مطلب ...

دانلود رایگان کاملترین و قدرتمندترین نرم افزار Pdf با Nitro PDF Pro v6.0.2.6





با گسترش روز افزون فرمت Pdf نیاز کاربران به دارا بود یک نرم افزار کامل در این زمینه بیشتر مشهود می شود . این نیازها می توانند به این شکل تقسیم شوند : نمایش ، ویرایش ، پرینت ، تهیه فایل PDF ، ساخت فایل PDF از چند فایل دیگر و… این نیازها هر کدام به نرم افزار مخصوص احتیاج دارند تا رفع شوند . ولی ان موبایل نرم افزار قدرتمند را با نام Nitro PDF معرفی می کند که تمام نیازهای شما را یکجا حل می کند . نرم افزار قدرتمند با ظاهری زیبا و کاربرد آسان توسط ان موبایل آماده شده است .

Nitro PDF Pro نرم افزار قدرتمند برای ویرایش و نمایش و ساخت فایل های PDF می باشد . با این نرم افزار دیگر احتیاجی به استفاده از برنامه های دیگر در این زمینه ندارید . نرم افزار کامل و با کیفیت بسیار بالا و حرفه ای برای ساخت ، ویرایش ، نمایش ، جمع آوری و ساخت ، تبدیل ، قفل گذاری و… در زمینه فایل های PDF می باشد . این نرم افزار مطابق با استانداردهای جهانی بوده و فایل های تولید شده توسط آن قابل بازگشایی توسط همه نرم افزارهای دیگر می باشد . با Nitro Pdf سرعت و کیفیت و کارایی آسان را در یکجا و بدون دردسر خواهید داشت . این نرم افزار بعد از نصب گزینه هایی را کلیک راست شما فعال می کند که اگر روی فایلی که قابلیت تبدیل و ویرایش با این نرم افزار را داشته باشد ، به راحتی این نرم افزار را قابل دسترس می سازد . همچنین این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل های مایکروسافت آفیس را به فرمت معروف Pdf داراست . بعد از نصب یک منو در نرم افزارهای آفیس فعال شده و این قابلیت را به شما می دهند تا به راحتی چند کلیک و سازگاری با زبان فارسی فایل های آفیس خود را به فرمت PDF تبدیل کنید . قابلیت ویرایش این نرم افزار بسیار بالاست و این توانایی را به کاربر می دهد تا متن ، عکس و… را به فایل PDF خود اضافه کند . برای پی بردن به قابلیت های بیشتر این نرم افزار به شما پیشنهاد می کنیم آن را دانلود کنید .

قابلیت های کلیدی نرم افزار  Nitro PDF Professional 6.0.2.6:

- قابلیت ساخت فایل PDF از روی فایل های نرم افزار آفیس (Word , Excel ,…)
- مطابق با استاندارهای جهانی و سازگاری با همه نرم افزارها
- سرعت در تبدیل و ویرایش و ایجاد فایل های PDF
- ساخت یک فایل PDF از چند فایل (Combine)
- دسترسی سریع نرم افزار با ایجاد منو و میانبر در نرم افزارها و کلیک راست
- توانایی ویرایش قدرتمند فایل های PDF و اضافه و از بین بردن عکس و متن و…
- توانایی کوچک و بزرگ کردن قسمت های مختلف فایل PDF
- قابلیت ایجاد WaterMark و Page Number و…
- توانایی ذخیره فایل به صورت ReadOnly و پسورد دار
- قابلیت تبدیل فایل PDF به فرمت هایی نظیر RTF و آفیس
- سازگاری با زبان شیرین فارسی
- توانایی قرار دادن یک متن برای یک کلمه مخصوص تا وقتی موس روی آن قرار میگیرد نمایش داده شود
- بالا رفتن ۵۰% سرعت ایجاد فایل PDF در نسخه ۶
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز
- و . . .   .


ادامه مطلب ...

کمک دستی برای برنامه نویسان با نام Armadillo Professional v7.00


SoftwarePassport Armadillo  نام یکی از معروفترین ابزارهای کمک برای برنامه نویسان می باشد که به کمک آن و DLL های موجود در برنامه می توان بر روی نرم افزارهای نوشته شده قفل گذاری نمود . همچنین می توان به کمک این نرم افزار که در واقع یک Packer می باشد فایل های اصلی نرم افزارها را پس از قفل گذاری پک نمود تا کرکر برای کرک نرم افزار ابتدا مجبور به انجام عملیات UnPack شده و سپس شروع به اقدام انجام عملیات کرک نماید. این نرم افزار محصولی از شرکت  Silicon Realms Toolworks می باشد . . .   .


ادامه مطلب ...

دانلود شبیه ساز قدرتمند میکرو کنترلرهای PIC با نرم افزار PIC Simulator




http://www.skycontrol.net/UserFiles/Image/FSHardSoftware_img/200809/200809-aerosoft-FOC-3.jpg




در این مطلب به معرفی یک نرم افزار اختصاصی برای کاربران برنامه نویس خواهیم پرداخت. از آنجا که استفاده از میکروکنترلرها در بخش الکترونیک گسترش یافته و تعداد افراد علاقمند به کار با آنها در حال افزایش است، نرم افزار PIC Simulator IDE را به شما معرفی خواهیم کرد. همانطور که کاربران برنامه نویس می دانید، متاسفانه یکی از موانع کاربرد گسترده میکرو کنترلرها مشکل برنامه نویسی و خصوصا عیب یابی Debugging نرم افزارهای نوشته شده می باشد که گاه حتی با Minimom system های سخت افزاری نیز فرایندی بسیار دشوار و وقت گیر خواهد بود. برای تست نرم افزارهای نوشته شده حهت میکروکنترلرها از روش های مختلفی اقدام می کنند که بهترین این روش ها استفاده از شبیه سازهای نرم افزاری می باشد که اکثرا دارای قابلیت ها و ابزارهای متعدد جهت کمک به حل مشکلات نرم افزاری هستند. نرم افزار کم حجم PIC Simulator IDE یکی از سریع ترین و کامل ترین نرم افزارهای شبیه ساز است که علاوه بر سهولت بسیار در کاربری، ابزارهای نسبتا کاملی را به کاربران خود عرضه میدارد. توسط این نرم افزار به راحتی می توان نرم افزارهای آماده (البته با فرمت مناسب) را بارگذاری کرده و به صورت مجازی اجرا نمود. این نرم افزار ۴۳ نوع مختلف از خانواده PIC را پشتیبانی می کند که برای تمام آنان می توان مراحل مختلف اجرای نرم افزار را با دقت بسیار مشاهده نمود. بیش از ۲۵ نوع ابزار مجازی مختلف نظیر اسیلسکوپ، سیگنال جنراتور، LED ها و Seven segment های مختلف، ترمینال ها و سریال پورتهای مختلف، کامپایلر بیسیک، َAssembler ،Disassembler و … از دیگر امکانات این نرم افزار می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار PIC Simulator IDE 6.71:
- عیب یابی نرم افزارهای نوشته شده توسط میکروکنترلرها
- تست نرم افزارهای نوشته شده حهت میکروکنترلرها
- دارای قابلیت ها و ابزارهای متعدد جهت حل مشکلات نرم افزاری
- پشتیبانی از ۴۳ نوع مختلف از خانواده PIC
- امکان بارگذاری و اجرای مجازی نرم افزارهای آماده
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
- گزینه های گسترده برنامه، تم رنگ، و …
- پشتیبانی از زبان سطح بالا برای استفاده از حافظه EEPROM
- ویرایشگر هوشمند و قدرتمند کامپایلر PIC
- شبیه سازی معماری داخلی میکروکنترلر در صفحه اصلی نمایش
- حجم بسیار کم و استفاده آسان از برنامه
- پشتیبانی از دستگاه های جدید ۷ : ۱۶F631  ۱۶F677  ۱۶F882، ۱۶F883  ۱۶F884  ۱۶F886  ۱۶F887
- مناسب برای برنامه نویسان میکروکنترلرها
-

و . . .   .

ادامه مطلب ...

دانلود نرم افزار جالب پیر کننده چهره آدم ها تا 20 سال ProphecyMaster v



              http://reno.azersayt.com/fotofiles/1-2/327595.jpg



از زمانهای بسیار قدیم یکی از آرزوهای بشریت دانستن اتفاقاتی بود که در آینده قرار است برایشان رخ دهد. این آرزو همیشه در فکر اکثر انسانها بوده و برای دست یافتن به آن انسانهای بسیار زیادی تلاش های فراوانی نمودند که بیشتر آنها بی نتیجه بود. در دنیای امروز با پیشرفت علم و فناوری و افزایش کارائی نرم افزارهای شبیه ساز این آرزوی انسانها تا حدی قابل دسترس شده است. شاید شما هم جز آن دسته از افرادی باشید که خیلی علاقه مند بدانند، چهره ی آنها در چند سال آینده به چه شکل در خواهد آمد. امروزه با پیشرفت نرم افزارهای شبیه ساز مجازی این امکان فراهم شده تا افراد از ویژگی های ظاهری خود در چند سال آینده اطلاع یابند. نرم افزاری را که امروز در سایت  برای شما کاربران محترم آماده کرده ایم در همین زمینه کاربرد دارد.
نرم افزار ProphecyMaster چهره ی دوران پیری هر فرد را به او نشان میدهد! در واقع شما با کمک این نرم افزار میتوانید ببینید که چهره ی شما در دوران پیری به چه شکلی خواهد بود. البته این نرم افزار می تواند چهره ی افراد فقط تا 20 سال پیر تر کند. شما برای مشاهده عکس پیری خود نیاز به انجام هیچگونه تنظیماتی ندارید زیرا این نرم افزار خود به صورت خودکار تمام مراحل را انجام می دهد تنها کاری را که شما میبایست آن را انجام دهید وارد کردن عکس خود در نرم افزار و انتخاب گزینه ی Next است که پس از آن بعد از چند ثانیه تصویر شبیه سازی شده نرم افزار را خواهید دید که چهره شما را 20 سال پیر تر کرده است. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به امکان ارسال عکس شبیه سازی شده از طریق ایمیل به دوستان و نیز ذخیره سازی عکس با کیفیت مناسب اشاره کرد. این نرم افزار دارای حجم بسیار کمی است که به نسبت حجم کم خود دارای کاربرد بسیار جالبی میباشد.
توضیحات کامل تر و ویژگیهای نرم افزار در ادامه مطلب موجود است ...

برخی از ویژگی‌های این نرم افزار:
امکان مشاهده عکس چهره خود در دوران پیری.
امکان ارسال عکس شبیه سازی شده از طریق ایمیل.
امکان ذخیره سازی عکس شبیه سازی شده.
امکان بزرگنمایی عکس قبل از شبیه سازی.
قابلیت بروز رسانی نرم افزار از اینترنت.
داشتن محیط زیبا و کاربرپسند.
سازگار با ویندوز های مختلف.
داشتن حجم مناسب.
اجرا با یک کلیک.
کاربرد آسان.

و  . . .   .

 

ادامه مطلب ...

دانلود بازی کامپیوتر پرتابل اعماق خطر Depths of Peril


         http://ecx.images-amazon.com/images/I/41Wk2jWMcwL._SL500_AA300_.jpg



Depths of Peril از سری بازی های سبک اکشن هست که دارای مراحل استراتژیکی پیچیده ای می باشد کاراکتر اصلی بازی به عنوان رهبر گروهی حرفه ای است که وظیفه دارد از شهر دفاع کرده و با از بین بردن هیولاهای مهاجم از نابودی آن جلوگیری کنند. نکته قابل توجه بازی این است که در حالی که به نابودی دشمنان می پردازید باید با رقبای خودی نیز برای حکومت کردن در شهر جدالی داشته باشید. اما باید با رقبای خود به صورت عادلانه و با دیپلماسی رفتار کنید. همچنین در برخی مواقع مجبور خواهید شد که با دشمن مصالحه کرده و به تجارت با آن بپردازید! در عین حالی که با دشمنان خود در حال نبرد هستید بایستی استحکامات خود را نیز تقویت کنید تا بتوانید در مقابل این هیولاهای عظیم مقاومت لازم را داشته باشید. نحوه مقابله با موجودات عظیم الجثه دشمن و تشخیص انواع تله های مرگبار و جلوگیری از غارت و چپاول از جمله دغدغه های رییس گروه خواهد بود. این بازی به صورت بدون نیاز به نصب (پرتابل) می باشد . . .   .

ویژگی های بازی Depths of Peril 1.013:
ـ برگرفته از داستان های تاریخی
ـ گرافیک عالی
ـ موسیقی متن تاثیرگذار
ـ تنوع مراحل بازی و غیرتکراری بودن آن
ـ قابلیت خرید و فروش و تجارت با دشمن در برخی مراحل
حداقل سیسنم مورد نیاز:
ـ سیستم عامل 98/ME/2000/XP/Vista
ـ پردازنده مرکزی 1.2 MHz
ـ حافظه موقت 128 MB
ـ کارت گرافیک 64MB
ـ DirectX 8.1

ادامه مطلب ...