امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

کاهش تعداد کاربران، به‌دلیل گرانی اینترنت

http://s1.picofile.com/file/6210846076/google_beta.jpg


رئیس انجمن شرکت‌های اینترنتی گفت: «قرار بوده طبق برنامه چهارم توسعه 1‌/‌5 میلیون پورتADSL توسط بخش خصوصی واگذار شود که هنوز کامل نشده است.»

ریاضیات در گفت‌وگو با سینا‌ با اظهار این مطلب که تاکنون تنها بیش از نصف میزان یادشده در برنامه چهارم توسعه به کاربران ADSL واگذار شده است،‌ گران بودن نرخ اینترنت در ایران را یکی از دلایل موفق ‌نشدن برنامه چهارم توسعه خواند و ادامه داد: «این گرانی موجب می‌شود که کاربران خصوصی کمتر به‌سمت اینترنت پرسرعت روی آورند».


بقیه در ادامه ی مطلب

برای بهتر باز شدن بلاگ توصیه میشود که از مرورگر fire fox استفاده شود

در صورت باز نشدن ادامه مطلب,روی ادامه ی مطلب کلیک راست کرده و بر روی open link in new tab کلیک کنید تا به ادامه ی مطلب بروید

وی یکی دیگر از دلایل واگذاری کم‌ اینترنت پرسرعت را پیگیری و تشویق نکردن بخش خصوصی توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دانست و تصریح کرد: «اگر دولت بخش خصوصی را از راه‌های مختلف برای سرمایه‌گذاری بیشتر در ارائه اینترنت پرسرعت تشویق می‌کرد، این واگذاری‌ها بیش از میزان کنونی می‌شد».

ریاضیات اضافه کرد: «همچنین همکاری بین مراکز مخابراتی و شرکت‌های پپ نقش عمده‌ای را در رسیدن به هدف برنامه چهارم توسعه بازی می‌کند که متاسفانه این رابطه خوب نبوده و هر دو طرف فکر مثبتی را در این میان نداشته‌اند».

رئیس انجمن شرکت‌های اینترنتی خاطرنشان کرد: «اگر حتی این 1‌/‌5 میلیون پورت اینترنت پرسرعت واگذار شود، باز هم ما نسبت به دیگر کشورها مانند کره‌ جنوبی که 15 میلیون پورت ADSL با قیمت ارزان‌تر و سرعت بیشتر از ایران در اختیار کاربرانش قرار داده یا حتی ترکیه و مالزی عقب‌تر هستیم».

وی همچنین گفت: «شرکت مخابرات بسیاری از شبکه‌های خود را به ‌صورت فیبر نوری درآورده و جاهایی که کابل‌های نوری در تهران کشیده شده، تنها خود مخابرات می‌تواند در آن مناطق به کاربران اینترنت پرسرعت واگذار کند».


با امیروزسافت amiroozsoft هم سر گرم شوید و هم به راحتی فقط دانلود کنید


به قول معروف: تا مارو دارین سرگرمی و دانلود کم ندارین.
حتما نظر بدین تا در راستای پیشنهادات شما معایب خودمونو برطرف کنیم
با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد