امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

11 عضو گروهک ریگی اعدام شدند + جزئیات

http://s1.picofile.com/file/6229017102/zindan_b_2_%D8%B7%D9%86%D8%A7%D8%A8_%D8%AF%D8%A7%D8%B1.jpg



رییس کل دادگستری سیستان وبلوچستان گفت: صبح امروز (دوشنبه) 11 نفر از وابستگان گروهک تروریستی جندالشیطان وعوامل خودفروخته بیگانه که طی ماههای اخیر در حوادث تروریستی استان، درگیری با ماموران انتظامی و به شهادت رساندن مردم بیگناه نقش داشتند، در زندان زاهدان اعدام شدند.   
'ابراهیم حمیدی' روز دوشنبه در اطلاعیه نمابر شده به ایرنا، افزود: این عناصر فاسد و محارب، با تلاش نیروهای امنیتی و اطلاعاتی و سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی و دستگیر شدند.

در اطلاعیه آمده است: این عناصر پس از تحویل به دستگاه قضایی استان طبق موازین شرعی و قانونی و انجام تشریفات دادرسی عادلانه در جلسه علنی دادگاه محاکمه شدند. همه این عناصر به اتهام افساد فی الارض و محاربه با خدا و رسول(ص) و مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به اعدام محکوم و حکم آنان پس از تایید مراجع عالی قضایی کشور به اجرا درآمد.


بقیه در ادامه ی مطلب

برای بهتر باز شدن بلاگ توصیه میشود که از مرورگر fire fox استفاده شود

در صورت باز نشدن ادامه مطلب,روی ادامه ی مطلب کلیک راست کرده و بر روی open link in new tab کلیک کنید تا به ادامه ی مطلب بروید



در این اطلاعیه اسامی معدومان و مهمترین عناوین اتهامی آنان به شرح ذیل آمده است:
'عبدالباسط شه بخش' فرزند 'الله داد'، 'عبدالناصر شه بخش' فرزند الله داد، 'عبدالشکور زنگی زهی' فرزند 'حسین' به اتهام محاربه و افساد فی الارض و تیراندازی به سمت ماموران پلیس راه در جاده زاهدان به خاش که منجر به شهادت سه تن از آنان شد.

'محمدصالح اسلام زهی' فرزند 'عطامحمد'، 'ناصر شه بخش' فرزند 'زمان'، 'لال محمد شه بخش' فرزند 'کریم'، 'عطاالله ریگی' فرزند 'نظر محمد' به اتهام محاربه و افساد فی الارض از طریق اقدام مسلحانه و اجرای کمین علیه کارکنان نیروی انتظامی در منطقه 'لار' زاهدان که منجر به شهادت 12 تن از آنان شد و همچنین وارد کردن بیش از 200 کیلوگرم مواد منفجره برای اقدامات تروریستی به داخل کشور اعدام شدند.

'عبدالرحمن نارویی' فرزند 'خالقداد' مشهور به 'رحمن' با نام مستعار 'محمدگل' به اتهام محاربه و افساد فی الارض از طریق تهیه منزل تیمی و خودرو برای تروریستها و تهیه بمب و انتقال عاملان انتحاری مسجد علی ابن ابیطالب(ع) به داخل شهر زاهدان و اقدام به بمب گذاری در مسجد الغدیر و خیابان آزادگان زاهدان، اعدام شد.

'عبدالرئوف شه بخش' فرزند 'شنبه' به اتهام محاربه و افساد فی الارض از طریق مشارکت در درگیری و اجرای کمین علیه کارکنان سپاه پاسداران در منطقه کورین در سال 1386 که منجر به شهادت 12 تن از کارکنان سپاه پاسداران شد، به دار مجازات آویخته شد.

'بالانچ نارویی' فرزند 'علی' به اتهام محاربه از طریق شرکت در سرقت مسلحانه و آدم ربایی مسلحانه و تجرید سلاح به قصد اخافه الناس اعدام شد.

'احمد نارویی' فرزند 'عبدالکریم' به اتهام محاربه از طریق ایجاد آشوب در زاهدان پس از حادثه تروریستی مسجد علی ابن ابیطالب(ع) و سرقت مسلحانه و آدم ربایی و نگهداری دو قبضه نارنجک دستی جنگی و ایجاد خوف و رعب و وحشت در مردم به دار مجازات آویخته شد.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان همچنین گفت: همه معدومان از هواداران گروهک تروریستی بوده و جهت پیشبرد اهداف گروهک فعالیت موثر داشته اند.

حمیدی افزود: بار دیگر به همه اشرار و معاندان و کسانی که صف خود را از ملت جدا کرده اند هشدار می دهیم تا دیر نشده به دامان ملت بازگردند و دست از حمایت بدخواهان و اجانب و مزدوران خودفروخته استکبار بردارند که در غیر این صورت دیر یا زود در چنگال عدالت گرفتار شده و در آتش قهر ملت خواهند سوخت.

وی گفت: دستگاه قضایی در اجرای دقیق و سریع احکام و حدود الهی بر محاربان و مفسدان لحظه ای درنگ نکرده و قاطعانه احکام اسلام را اجرا خواهد کرد.

رییس کل دادگستری سیستان و بلوچستان اظهار امیدواری کرد باقیمانده اشرار و بازماندگان گروهک تروریستی، از سرنوشت شوم این معدومان دست عبرت گیرند.



با امیروزسافت amiroozsoft هم سر گرم شوید و هم به راحتی فقط دانلود کنید


به قول معروف: تا مارو دارین سرگرمی و دانلود کم ندارین.
حتما نظر بدین تا در راستای پیشنهادات شما معایب خودمونو برطرف کنیم
با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد