امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

سرقت 40 میلیونی کارت شارژ تلفن همراه از پیک

http://s1.picofile.com/file/6239063378/40_%D9%85%DB%8C%D9%84%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C_%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AA_%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98_%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86_%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87s.jpg


راننده یک شرکت خدمات ارتباطی به نام «صادق – د» خبر مفقود شدن هزاران کارت شارژی را که از تهران خریده و به این دفتر در ورامین آورده بود به رئیس خود داد و رفت.
با حضور ماموران پلیس در محل، رئیس این شرکت خود «صادق – د» را به عنوان مظنون اصلی این سرقت دانست و این جوان کم سن وسال تحت بازجویی قرار گرفت.

صادق هم به پلیس گفت روز حادثه پس از رفتن به پایتخت و خرید 40 میلیون تومان کارت شارژ تلفن همراه به ورامین برگشته ولی چند دقیقه بعد از توقف در مقابل شرکت متوجه خالی شدن صندوق عقب خودروی خود و به غارت رفتن تمام کارت شارژها شده است.


بقیه در ادامه ی مطلب

برای بهتر باز شدن بلاگ توصیه میشود که از مرورگر fire fox استفاده شود

در صورت باز نشدن ادامه مطلب,روی ادامه ی مطلب کلیک راست کرده و بر روی open link in new tab کلیک کنید تا به ادامه ی مطلب بروید

با توجه به نوع سرقت مشخص شد که در صورت درست بودن ادعای این جوان سارق یا سارقان به سوییچ اتومبیل وی دسترسی داشته‌اند به همین خاطر از صادق در این مورد سوال شد و وی گفت یک بار خودروی خود را به امانت در اختیار یکی از دوستانش به نام «امیر-ن»گذاشته است.

«امیر – ن» ساعتی بعد توسط پلیس غافلگیر شده و با انتقال به کلانتری به دزدیدن این کارت‌ها با همدستی دو نفر دیگر به اسامی «حامد – ر» و «سارا – ن» اعتراف کرد.

امیر گفت: پس از آشنا شدن با صادق در جریان نوع فعالیت وی قرار گرفتم. برای مال او دندان گرد کرده و یک روز به بهانه یک کار فوری اتومبیل او را قرض گرفته و از روی سوییچ آن، سوییچ یدک درست کردم.

روز سرقت هم به اتفاق همدستان خود به‌طور نامحسوس او را تعقیب کرده و وقتی صادق توقف کرد سارا پیش او رفته و به بهانه پرسیدن آدرس حواس او را پرت کرد. ما نیز از غفلت صادق استفاده و در صندوق عقب خودرو را با کلید باز کرده و تمام کارت شارژها را با خود بردیم.

با کسب نشانی و مشخصات دو همدست این متهم، حامد و سارا نیز دستگیرو خوشبختانه تمام 40 میلیون تومان مال سرقت شده کشف شده وبه صاحب اصلی‌اش یعنی رئیس شرکت برگردانده وپیک جوان هم از دردسری بزرگ خلاص شد.

پلیس توصیه می‌کند جهت پیشگیری از سرقت، متصدیان اصناف از گماردن افراد نابالغ وکم‌تجربه در محیط کار اجتناب کنند زیرا آنان زود اغفال می‌شوند، همچنین رانندگان وسیله نقلیه خود را تحت هیچ شرایطی در اختیار افرادی که شناخت کافی از آنها ندارند قرار ندهند.



با امیروزسافت amiroozsoft هم سر گرم شوید و هم به راحتی فقط دانلود کنید


به قول معروف: تا مارو دارین سرگرمی و دانلود کم ندارین.
حتما نظر بدین تا در راستای پیشنهادات شما معایب خودمونو برطرف کنیم
با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد