امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

عکس:تهران بعد از هدفمند شدن یارانه ها

شهروندان در حالی مقابل خودپردازهای بانک‌ها برای دریافت یارانه نقدی صف کشیده‌اند که جایگاه‌های عرضه سوخت روز آرامی را پشت سر می‌گذارند.





به گزارش مهر، در پی اعلام خبر مربوط به امکان برداشت یارانه‌های نقدی توسط افراد از حساب‌ها و رفع مسدودیت حساب‌های یارانه‌های نقدی، بانک‌ها با مراجعات زیاد مردم برای برداشت مبالغ یارانه‌های نقدی مواجه شدند، اما با تمهیداتی که در این زمینه از پیش اندیشیده شده بود، تاکنون مشکلی ایجاد نشده است

این در حالی است که مسئولان بارها اعلام کرده‌اند که مردم تعجیلی در برداشت مبالغ یارانه‌های نقدی از حساب‌های خود نداشته باشند و در حفظ این مبالغ در حساب‌های خود کوشا باشند، برای این منظور نیز سیستم‌های تشویقی توسط نظام بانکی از جمله پرداخت سود به حساب‌های جاری در نظر گرفته شده است

صفهای دریافت یارانه نقدی

مشاهدات خبرنگار مهر حاکی است که امروز مردم برای برداشت مبالغ یارانه‌های نقدی از حساب‌های خود در جلوی برخی دستگاه‌های خودپرداز صف کشیده‌اند. برخی از شعب بانک‌ها نیز به دلیل شلوغی ناشی از مراجعات، از مردم درخواست می‌کردند که در خارج از شعبه نوبت را رعایت کنند.

در عین حال، برخی از افراد نیز به دلیل نداشتن کارت‌های بانکی و عدم توانایی در برداشت از دستگاه‌های خودپرداز به شعب بانک‌ها مراجعه کرده و خواستار دریافت یارانه‌های نقدی خود شدند، اما با این وجود مشکلی در تامین نقدینگی توسط بانکها به وجود نیامد.

فعالیت عادی جایگاه‌های عرضه سوخت

این در حالی است که جایگاه‌های عرضه سوخت امروز همانند روزهای گذشته و زمان پیش از اعلام اجرای جدی هدفمندی یارانه‌ها به فعالیت خود ادامه می‌دهند.


محمود احمدی، دبیر کل بانک مرکزی اعلام کرده است که ۳۰ درصد از حساب‌های مربوط به هدفمندی یارانه‌ها کارتی است

جلسه روز گذشته بانک مرکزی با مدیران عامل بانک‌ها برای ایجاد تمهیدات لازم در این شرایط بود، همچنین بانک‌ها به منظور ارائه خدمات بهتر به مردم تا ساعت ۲۰ به فعالیت در شعب ادامه خواهند داد.

در این زمینه بانک‌های مختلف از جمله بانک ملی، تجارت، مسکن، ملت، رفاه کارگران، صادرات و غیره در اطلاعیه‌های مختلف از آمادگی کامل برای ارائه خدمات در خصوص هدفمند شدن یارانه‌ها از قبیل تغییر حساب‌ها، ارائه کارت‌های بانکی به حساب‌ها و غیره خبر داده‌اند.


 

بقیه در ادامه ی مطلب

برای بهتر باز شدن بلاگ توصیه میشود که از مرورگر fire fox استفاده شود


با توجه به اینکه بیشترین حساب‌های مربوط به هدفمندی یارانه‌ها یعنی ۲۵٫۷ درصد حدود ۱۷ میلیون خانوار در بانک ملی افتتاح شده است، این بانک اطلاعیه‌ای را صادر کرد.


بانک ملی هم اعلام کرد که در راستای اجرای دقیق بزرگترین جراحی اقتصادی کشور با محوریت ارتقای بهره‌وری، مدیریت مصرف و برقراری عدالت در جامعه بالغ بر ۳ هزار و ۵۰۰ شعبه بانک ملی در سراسر کشور، مجهز به سیستم‌های نوین پرداخت، مشتمل بر دستگاه‌های خودپرداز، پایانه‌های فروش و نیروهای مجرب مستقر در شعب آمادگی کامل دارند تا به محض اعلام چگونگی بهره‌مندی از حساب‌های یارانه‌ای، انتظارات مشتریان را به نحو مطلوب تامین و خدمات گسترده و سریع ارائه کنند.

همچنین ستاد ویژه مرکزی، ستادهای مستقر در ادارات امور شعب استانها و شعب بانک همه روزه از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ساعت ۲۰ آماده خدمت رسانی خواهند بود. بانک ملی ایران به منظور برخورداری از امتیازات ویژه برای آن دسته از سرپرستان خانوارهایی که تمام یا بخشی از وجوه خود را در حساب‌های یارانه‌ای پس‌انداز می‌کنند، مشوق‌ها و طرح‌هایی نیز آماده کرده است که به تدریج از طریق رسانه‌ها اطلاع رسانی خواهد شد.

در این زمینه مهران شریفی، مدیر اداره نظام‌های پرداخت بانک مرکزی اطمینان خاطر می‌دهد که بانک‌ها از اسکناس‌های کافی برای قراردادن در خودپردازها برخوردار هستند و هیچ مشکلی نیز در خودپردازها برای ارائه خدمات ایجاد نشده است، سیستم‌های پشتیبان نیز در این زمینه آماده هستند.




با امیروزسافت amiroozsoft هم سر گرم شوید و هم به راحتی فقط دانلود کنید


به قول معروف: تا مارو دارین سرگرمی و دانلود کم ندارین.
حتما نظر بدین تا در راستای پیشنهادات شما معایب خودمونو برطرف کنیم
با تشکر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد