امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

اهمیت ثبت سایت یا وبلاگ در یک یا چند دایرکتوری





دایرکتوری های معروف همون جایی که موتورهای جستجو هر روز به اون ها سر میزنن و خیلی هم برای ادرس های ارائه شده در اون ها اهمیت قائل اند.

اول بهتره فرق دایرکتوری با موتور جستجو گر رو بگم تا از ابهامات جلوگیری کنم .

 
موتور جستجو گر به صورت اتوماتیک و به وسیله برنامه هایی نام spider سایت ها و وبلاگها رو از طریق لینک اونها پیدا کرده و مورد تجزیه و تحلیل قرار میده .


اما دایرکتوری ها به وسیله دستی ساخته میشن در واقع هر کس ادرس خودش رو در اون  دایرکتوری ثبت می کنه و اون ادرس توسط editor های اون دایرکتوری مورد ارزیابی قرار می گیره و در صورتی که با قوانین اون دایرکتوری مقایرت نداشته باشه ثبت میشه .


این کار ممکنه بین یک هفته تا چند ماه طول بکشه و این مدت در دایرکتوری های مختلف فرق می کنه .




دایرکتوری ها دارای یک ساختار درختی منظم هستن و هر سایت در قسمت مربوط به خود باید ثبت شود به عنوان مثل دایرکتوری ها در بخش اصلی خود شامل (کامپیوتر - اخبار -اقتصاد -ورزش-خرید و....) و هر یک از این بخش ها به زیر بخش های کوچکتری تقسیم می شوند و برای اینکه وبلاگ و یا سایت شما شانس بیشتری برای پذیرفته شدن در دایرکتوری داشته باشه باید در زیر شاخه مربوط به خوش ثبت بشه .

عضویت در هر دایرکتری شرایط خاص خودش رو داره برای عضویت در بعضی ها نیاز به پرداخت حق عضویت هست در بعضی های دیگه نیاز به تبادل لینک و در بعضی ها هم به هیچ یک از این ها نیاز نیست .فقط لازمه شما لینکتون رو در اون دایرکتوری ثبت کنین تا پس از بررسی به لیست دایرکتوری اضافه بشه.

 


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد