امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

امیروزسافت, دانلود رایگان نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی . . . amiroozsoft

دانلود سریع و معرفی نرم افزار و مقالات تخصصی پیراپزشکی

بدانید عواملی را که بالا رفتن رنکینگ سایت ما را تضمین می کنند




اکتورهای مهم در تعیین رنکینگ صفحات وب در موتور جستجوگر گوگل از بعد کلمات کلیدی و نحوه قرار گرفتن آنها در داخل المانهای تشکیل دهنده صفحات وب و کیفیت محتویات صفحات، نحوه ارتباط لینکی بین صفحات و عوامل دیگر در تعیین رتبه صفحات وب در موتورهای جستجوگر بالاخض گوگل صحبت می کنیم..
تعداد و کیفیت لینکهای موجود بین صقحات وب یک وبسایت – Internal Linking Structure

میزان اهمیت: 4/5

هر چقدر تعداد و کیفیت لینکهایی که به یک صفحه ازداخل صفحات دیگر برقرار است، بیشتر باشد، به همان میزان رنکینگ آن صفحه در صفحه نتایج جستجوی گوگل، افزایش پیدا خواهد کرد. بنابه این دلیل صفحه اصلی یک وبسایت در اکثر مواقع از رنکینگ بالایی نسبت به صفحات داخلی برخوردار است چراکه تمامی صفحات داخلی به صفحه اصلی لینک دارند. همچنین وجود لینک بین صفحات یک وبسایت، باعث می شود که اسپایدر های موتورهای جستجوگر به صفحات عمقی دسترسی آسانتری داشته باشند و این امر به افزایش تعداد صفحاتی که در گوگل ایندکس میشوند، کمک بسزائی می کند. البته نباید فراموش کرد که سهولت دسترسی به صفحاتی که در سطوح عمیقتری نسبت به صفحه اصلی قرار گرفته اند رابطه تنگا‌تنگی با Page Rank صفحات دارد. نحوه برقراری لینک بین صفحات به ساختار وبسایت و Navigation آن بستگی دارد. بنابراین، نحوه طراحی سایت می تواند تاثیر زیادی بر روی جنبه های سئو داشته باشد.

 
کیفیت و تناسب لینکهای موجود از صفحات داخلی به صفحات موجود در وبسایتهای دیگر

میزان اهمیت: 3.5/5

ایجاد لینک به صفحات مهم و مرجع که از لحاظ محتویات با محتوای صفحه وب برقرار کننده لینک تناسب معنایی داشته باشد، می تواند تاثیر مثبتی در افزایش رنکینگ صفحه برقرار کننده لینک داشته باشد. بنابراین به سایتی که فکر می کنید هیچگونه ارتباطی با موضوع سایت شما ندارد، لینک ندهید. موضوعی که بیشتر در تبادل لینک مشاهده می شود.

 
قدمت صفحات وب

میزان اهمیت: 3.4/5

صفحات و اسناد قدیمی ممکن است از درجه اعتبار بالاتری در الگوریتم گوگل برخوردار باشند وممکن است رنکینگ آنها نسبت به صفحاتی که جدیدآ ایجاد شده است بالاتر باشد. اگرچه قدمت دامین بیشتر از قدمت صفحه وب می تواند در تعیین رنکینگ صفحه تاثیرگذار باشد.
 

مقدارمتن قابل رویت صفحه که قابل ایندکس شدن باشد (تعداد کلمات موجود در صفحه)

میزان اهمیت: 3.2/5

حجم اطلاعات نوشتاری موجود در صفحه وب نیز می تواند در تعیین رنکینگ صفحه وب موثر باشد. اصولآ مقالات طولانی و مفصل که درباره یک موضوع متمرکز نوشته شده باشند رتبه بالاتری را نسبت به صفحاتی که فقط از تعدادی تصویر و یا انیمیشنهای فلش تشکیل شده اند، خواهند داشت. بنابراین تکه تکه کردن یک مقاله طولانی و قرار دادن آنها در صفحات مجزا توصیه نمی شود.

 
کیفیت محتوای صفحات وب

میزان اهمیت: 3/5

اگر محتویات صفحات وب خود را از جایی کپی کرده باشد، منتظر نباشید که گوگل سایت شما را در صفحا اول خود نمایش دهد! نوشتن مقالات مفید و با کیفیت می تواند باعث افزایش میزان اعتبار صفحات وب شما شود. مردم همیشه به مقالات و صفحاتی که محتویات مفید و با ارزش دارند لینک می دهند که این به نوبه خود باعث افزایش رتبه صفحه در موتورهای جستجوگر می شود. البته اینکه موتور جستجوگر بتواند کیفیت محتوای صفحه وب را بصورت الگوریتمیک بسنجد، کمی غیر ممکن به نظر می آید!

 
بروزرسانی محتویات صفحات وب

میزان اهمیت: 2.4/5

بی شک صفحاتی که محتویات آنها بطور مداوم بروز می شود، از اهمیت بیشتری نسبت به صفحاتی که اصلآ بروز نمی شود برخوردار هستند. اگرچه نوع صفحات وب و ماهیت آنها تعیین می کند که آیا این عامل می تواند در تعیین رتبه صفحه اثرگذار باشد یا نه. بسیار دیده شده است صفحاتی که بسیار قدیمی هستند و مدتهاست بروز نشده اند ولی با این وجود از رتبه بالایی در گوگل برخوردارند.

 
فاصله صفحه وب از شاخه اصلی (Root) سایت.

میزان اهمیت: 1.9/5

اسپایدر های موتورهای جستجوگرصفحاتی را که در سطوح نزدیکتری نسبت به شاخه اصلی سایت قرار گرفته اند، به آسانی ایندکس می کنند و هر چقدر صفحات وب درون ساختار پیچیده ای از دایرکتوریهای تو در تو قرار گرفته باشد، دسترسی به آنها سخت تر بوده و در صورتی که صفحه از Page Rank بالایی برخوردار نباشد،‌ممکن است که این صفحات اصلآ ایندکس نشوند. البته ساختار لینکهای داخلی موجود بین صفحات وب اگر بدرستی پیاده سازی شده باشد، می تواند میزان اثرگذاری این عامل درتعیین رتبه صفحات وب را به حداقل برساند.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد